Black Friday sale deals 2017

KatieMusic

"Why! ..."
Lid sinds
24 september 2016
Berichten
1.827
Locatie
Garden of Earthly Delights
Bij Waves Audio en Plugin Alliance zijn de Black Friday sale deals van 2017 begonnen. :)

Waves Audio
https://www.waves.com


Plugin Alliance
https://www.plugin-alliance.com/en/products.html


Prijzen: excl. 21% BTW

Black Friday Sale Week 1
(November 3rd to November 5th at 11:59 PM PST)
- Black Box Analog Design HG-2 --- Reg. $249 | Now Only $99
- Brainworx bx_dynEQ V2 --- Reg. $299 | Now Only $49
- Dangerous Music BAX EQ --- Reg. $249 | Now Only $69
- Brainworx bx_XL V2 --- Reg. $329 | Now Only $79

Black Friday Sale Week 2
(November 10th to November 12th at 11:59 PM PST)
- Brainworx bx_console E --- Reg. $299 | Now Only $179
- Unfiltered Audio Dent 2 --- Reg. $99 | Now Only $39
- Millennia NSEQ-2 --- Reg. $299 | Now Only $69
- elysia mpressor --- Reg. $199 | Now Only $69

Black Friday Sale Week 3
(November 17th to November 19th at 11:59 PM PST)
- SPL Vitalizer MK2-T --- Reg. $249 | Now Only $99
- Maag Audio EQ4 --- Reg. $229 | Now Only $59
- Millennia TCL-2 --- Reg. $299 | Now Only $69
- SPL TwinTube --- Reg. $199 | Now Only $79

Black Friday Sale Week 4 – Mystery Plugins to be Announced
(November 24th to November 26th at 11:59 PM PST)
- Mystery Plugin 1 --- Reg. $49 | Now Only $19
- Mystery Plugin 2 --- Reg. $299 | Now Only $99
- Mystery Plugin 3 --- Reg. $69 | Now Only $19
- Mystery Plugin 4 --- Reg. $199 | Now Only $79
 
Dank voor het overzicht. Top!

Een dingetje wat mij opvalt bij de Waves Diamond bundle is de doorgestreepte prijs Reg. $2999 en de prijs TODAY $299 (niet in je overzicht maar wel op de waves.com website)

Weet iemand de werkelijke reguliere prijs van de Waves Diamond bundle? Is die tegenwoordig niet standaard al best wel scherp? Verre van de 2999 natuurlijk. Hopelijk kan iemand dit uit het hoofd oplepelen.
 
Laatst gewijzigd:
Kijk eens aan, dat is nog eens een mooie deal! Mocht je altijd al interesse hebben gehad. Dit is je kans! Duurt deze week.

bf_s1notion_300x250_01_nee.jpg


Klik hier om te shoppen
 
Dank voor het overzicht. Top!

Een dingetje wat mij opvalt bij de Waves Diamond bundle is de doorgestreepte prijs Reg. $2999 en de prijs TODAY $299 (niet in je overzicht maar wel op de waves.com website)

Weet iemand de werkelijke reguliere prijs van de Waves Diamond bundle? Is die tegenwoordig niet standaard al best wel scherp? Verre van de 2999 natuurlijk. Hopelijk kan iemand dit uit het hoofd oplepelen.

Wat ze hier doen is een beetje flauw. Ze tellen alle losse plugin prijzen bij elkaar op. De bundle was natuurlijk altijd al goedkoper, al weet ik de reguliere prijs niet.
 
Kijk eens aan, dat is nog eens een mooie deal! Mocht je altijd al interesse hebben gehad. Dit is je kans! Duurt deze week.

bf_s1notion_300x250_01_nee.jpg


Klik hier om te shoppen

het is alweer een tijdje terug dat ik me hierin heb verdiept. ik heb nu een (gratis?) versie waarmee ik maar 2 tracks tegelijk kan opnemen. kan je met de gewone artist versie meer tracks tegelijk opnemen? dan is t misschien nu een mooi moment om het toch nog eens met software te proberen.
 
Ja, unlimited.
Grootste gemis is volgens mij geen AU en VST support. Deze artist versie is vooral gericht op eigen plugins.

klinkt goed, bedankt. ik kan zonder vst en heb sowieso een heel lage pijngrens.

het gaat me alleen om opnemen en mixen van de hardware. dus ik ga m proberen.
bedankt voor de tip.
 
yep - hardware i/o support is de regel die ik moet hebben denk ik. heb dan nu prime met 2/2 en vanaf artist is het unlimited, zou goed moeten zijn.
 
Hoop dat die 'Oeksound Soothe' in de sale gaat, voor 14,9 euro ipv 149 :D
 
Oh, blij dat ik dan niet voor die AKG K812 koptelefoon ben gegaan dan, want die staat nog op mijn lijstje maar vind ik nogal aan de prijs en was hier een stuk goedkoper. Maar het idee dat die al op talloze zweterige koppen met vet muzikantenhaar heeft gestaan vind ik dan toch niet zo'n fijn idee.
 
Back
Top