[Electro?]-verse track

Not bad at all!

Maar dat melodietje wat na 5 minuten erin komt mag wel wat eerder in de song komen wat mij betreft. Voor de rest lekker trekje wel hoor, niet speciaal maar wel okee.
 
Lekker nummer, zeker voor iemand die alleen een Rm1x gebruikt (hoezo kan je met een beetje creativiteit en een goedkope bak niet ver komen?)....ik had dat nooit geraden dat dit alleen een rm1x is.

Tip: ga zeker een langere tijd met alleen de rm1x klooien, pas als je dat ding helemaal van binnen en buiten kent moet je gaan kijken naar eventueel nieuwe gear.
 
Niet slecht. Zitten een paar leuke dingetjes in al moet lang wachten voordat je die hoort. Ik had hem na 2 minuten bijna uitgezet toen er weer wat leuks bij kwam.

Dus, naar mijn bescheiden mening, wat afwisselender. En beginnen met een opvallend geluidje (niet zo'n sweepgeluidje).

Ik ken die Rm1x overigens nie. 8>
 
Tja, het begin vind ik altijd het moeilijkste, ik denk altijd laat ik maar simpel beginnen en dan rustig opbouwen. In ieder geval bedankt voor de tips, nu ik hem nog een keer geluisterd heb denk ik ook: het duurt inderdaad wel lang voordat er wat meer leven in komt.
 
Back
Top