Caress/Crash

Caress/Crash, lekker dubbelzinnig allemaal.. Is het een anti-media lied ?

Je hebt weer leuke geluiden weten tevoorschijn toveren. Volgens mij is dit kunst.

Well done Arjan. ;)
 
Caress/Crash, lekker dubbelzinnig allemaal.. Is het een anti-media lied ?

Je hebt weer leuke geluiden weten tevoorschijn toveren. Volgens mij is dit kunst.

Well done Arjan. ;)

dank, jan!

anti-media, in zekere zin, maar korrekter is tegen datamining, in de tekst als een perverse 'stalker' of geliefde opgevoerd.... ja, na de laatste pc-crash, loopt ie nu weer als een zonnetje.. en heb ik weer de zin teruggekregen om nummers te maken.. ook videobewerking, in kombinatie met muziek ga ik verder uitwerken.
 
Video en synthklanken zijn erg goed/smaakvol en hebben ook de juiste spanning
De "zang" komt mij te gekunsteld en daardoor ongeloofwaardig over.
 
Video en synthklanken zijn erg goed/smaakvol en hebben ook de juiste spanning
De "zang" komt mij te gekunsteld en daardoor ongeloofwaardig over.

dank!

sinds de laatste nummers, zijn er over de zang met zeer wisselende oordelen. dat het wat gekunsteld overkomt, ik kan dat enigszins begrijpen, er zat ook een 'bedoeling' achter, om het zo te doen. heeft met de tekst zelf te maken. ik wilde nog wat met de zang gaan doen, maar nog niet aan toegekomen, maar dat zou niet veel verandering maken, in de zin van je opmerkingen er over.

is zang vaak niet wat erg met smaak te maken heeft, b.v. nick cave, als je zijn stem niet goed vindt, valt geheel zijn werk weg.

nu ga ik me niet achter smaak verbergen, wellicht is deze zang té gekunsteld. ik vind het zélf wel geloofwaardig, maar dat ligt zeker aan mij, aangezien toen ik het in zong, geheel in 'trance' werd gezogen (niet een komplete trance, maar een volledig opgaan in de bewegingen, om het zo uit te drukken. ik ga zelfs werkelik bewegen tijdens het zing, heel het lichaam gaat mee, wanneer ik er geheel in zit).

altijd moeilik om te bepalen wat wat is... maar dank voor je opmerkingen, ik denk er zeker over na, of dat heb ik al gedaan, door het nummer te luisteren met je opmerkingen in mijn achterhoofd. ik ben er nog niet uit.
 
Trek het je verder niet aan Arjan. Belangrijkste is dat je er lol in hebt en lekker voelt bij wat je doet. Dus lekker doorgaan !!
 
Trek het je verder niet aan Arjan. Belangrijkste is dat je er lol in hebt en lekker voelt bij wat je doet. Dus lekker doorgaan !!

doe ik zeker, digitalart!
dat ik alle opmerkingen, al kloppen ze wel of niet (objektief gezien...), serieus neem, werkt door in elk volgend nummer dat ik maak. elke opmerking scherpt mijn aan, en aangezien "stijl" scherpte is (stilo), verscherpt dat mijn stijl. mmmh enigszins een vreemde zin. goed, laten we het maar op houden, dat hoort bij mijn... stijl...
 
Die enorme bak galm vind ik wat minder, zeker op de drums niet. En met de vocalen heb ik ook niks. Dat zal vast met smaak te maken hebben. Dat is sowieso een nogal belangrijke factor in het waarderen van dingen enzo. :) Het omliggende klanktapijtje kan ik wel waarderen.
 
Die enorme bak galm vind ik wat minder, zeker op de drums niet. En met de vocalen heb ik ook niks. Dat zal vast met smaak te maken hebben. Dat is sowieso een nogal belangrijke factor in het waarderen van dingen enzo. :) Het omliggende klanktapijtje kan ik wel waarderen.

de enorme bak galm is natuurlik een keuze, ik heb begrepen dat het juist iets is wat men wil vermijden, ik vind het zelf een eenheid geven met de rest. ja, smaak. ik heb zelf plezier aan de zang... het is een stijl van zang, dat zeker niet bekoren zal.

het klankpartijtje, dat in wezen, de kern van het nummer is, en waar ik zelf ook het meest tevreden mee ben, blij dat je dat wel waarderen kunt.

ik blijf leren bij elk nieuw nummer. dit wijkt af, van vorige nummers, vooral in technisch opzicht, wat ook in de ervaring hoorbaar is, natuurlik.

dank voor je opmerkingen, stupide!
 
Back
Top