Don't Step On My Dub

kefkekeyser

Ouwe rot
Lid sinds
9 september 2003
Berichten
579
Locatie
België, Tervuren
Nieuw trackje op soundcloud gesmeten. Is een dubstep-achtig trackje geworden, en hoewel ik niet echt fan ben van het gerne, vond ik het wel enorm leuk om eens zo'n dubstep trackje te maken. Hopelijk vinden jullie het even leuk om naar te luisteren...

 
Ja, ik vind hem wel lekker. Het wel een typisch plaatje waarvoor je in de stemming moet zjn volgens mij, maar vanavond was daarvan dus duidelijk sprake :).
 
OP zich leuk trackje, ik vind de mix wat dicht zitten... Misschien wat meer panning gebruiken ? Trekt ie wat open van.
Niet stoppen met wat je doet iig. ;)
 
mooie intro, fijne zweverige pads en belletjes, lekker scheurend acid lijntje die er in komt
beat loopt prima, maar ik mis wel wat (sub)laag, zeker bij deze dubstep achtige sounds

Mja, wat meer subbas had misschien wel gemogen, maar ik heb geen subwoofer (liever te weinig sublaag dan een sublaag die langs alle kanten rommelt).

OP zich leuk trackje, ik vind de mix wat dicht zitten... Misschien wat meer panning gebruiken ? Trekt ie wat open van.
Niet stoppen met wat je doet iig. ;)

Ik vind dat ik voor mijn doen al veel met de panning heb zitten spelen.

Zal in 't vervolg wat meer dubstep/D'n'B-achtige dingen maken :)
Heb al een paar dingentjes waar ik mee bezig ben, maar meestal doe ik er lang over om iets af te maken (en blijf ik zitten met een harddisk vol onafgewerkte loops).
 
Back
Top