AUDIOMILF

Subgroover

Zweet spot
Lid sinds
6 mei 2004
Berichten
2.685
Locatie
Klopt
Ja hoor, ook ik ben om en ga alleen nog maar dubstep maken.... NOT! :P

Maar ik vond het wel even leuk om te doen.
Nieuw projectje van mij en en een vriend van me: AUDIOMILF
We maken gewoon waar we op dat moment zin in hebben. Voornamelijk industrial house, vleugje techno, af en toe een dubstep trackje, zoals deze:



Dit is een meer industrial house achtige track van ons:


(Allemaal Work In Progress trouwens...)

Groeten,
Sub.
 
dubstep track : kick mag heavier en snare meer kletteren. Verder wel's tof maar is zowat meer dubstep voor op'n party (of is toch niet de dubstep die ik thuis voor de gezelligheid opzet ;-)

de housetrack, mja, not my cup ...

Ik wens je nog veel plezier met muziekmaken !
 
ik vind dat dubsteptrackie wel lekker hoor, beetje veel van hetzelfde. Ik wil niet zeggen saai, maar er zit niet veel variatie in. Misschien iets meer variatie in de drums? 2de trackie vinnik niet zo. Dat industriele erin vind ik wel leuk, maar ben niet zo van dit soort house, dus je moet je daar maar weinig van aantrekken ;)
 
aaah het genre dubstep, altijd goed voor de stoelgang :okdan:
 
Heeft iemand trouwens tips of suggesties voor dubstep labels?

Lijkt me namelijk wel een leuk idee om deze track door te sturen naar wat labels voor een eventuele release, maar ik heb het idee dat die labels erg moeilijk te vinden / te benaderen zijn...
 
Heeft iemand trouwens tips of suggesties voor dubstep labels?

Lijkt me namelijk wel een leuk idee om deze track door te sturen naar wat labels voor een eventuele release, maar ik heb het idee dat die labels erg moeilijk te vinden / te benaderen zijn...
Kijk even op beatport, dubstep genre, zoek naar nummers die een beetje dezelfde soort sound hebben en kijk dan naar het label.
 
Kijk even op beatport, dubstep genre, zoek naar nummers die een beetje dezelfde soort sound hebben en kijk dan naar het label.

Goeie!

Ik had 'm al doorgestuurd naar UKF Dubstep en OWSLA (Skrillex), kan het altijd proberen natruurlijk, maar weinig kans denk ik... :)
 
Back
Top