fourteen - arv

Dank je voor je reactie. Het is inderdaad drukker en voller, maar dat heb ik bewust gedaan om de luisteraar niet de tijd te gunnen te denken "okee, en nu?". En ook had ik wat ideeen die ik er allemaal in heb gestopt, mag misschien wat langer uitgerekt...
 
Nice job Arv, I like it!
Hoewel het origineel goed klonk, vind ik deze nog een stuk rijker klinken. Goed!
Productie is nog steeds top en vet, selectie geluiden ook vet, ben onder de indruk!!
De toegevoegde elementen hebben zeker een meerwaarde!

Enkele opbouwend bedoelde details, ik schrijf "details" want het is echt wel een vette track:
je hebt nu wel veel instrumenten die of 'begeleidende/harmonische/ritmische' functie of 'effect- functie' hebben (wat het minder spartaans maakt dan de vorige versie), maar melodisch blijf ik (maar dat is uiteraard persoonlijk) een heel, heel klein beetje op mijn honger zitten. Omdat een aantal elementen begeleidende elementen een beetje met elkaar vechten, ervaar je zelf dat het wat langer uitgesponnen mag worden, maar ondertussen snak je wel naar een melodie waar je je kan aan optrekken. Dit is een heel moeilijke evenwichtsoefening.
Ik formuleer dit nu wat sterk, want zo groot is het probleem niet hoor. :)

Ik luister nu op laptop, kan je dubbelchecken of de piano en de bas elkaar niet in de weg zitten onderaan de mix? Ik zeg niet dat het zo is, maar ik kan het ook niet uitsluiten op de speakers die momenteel voor mijn neus staan.

Nogmaals, dit zijn enkel details en muzikaal is deze versie veel uitdagender dan de vorige versie! Heel goede evolutie!
 
Laatst gewijzigd:
Nogmaals dank!

Ja, perfect is het nog niet dat vereist nog wat fine tuning waar ik niet sterk ik ben :D


Wat ik zelf een beetje mis, maar niet zo makkelijk aan kan komen is vocals/lyrics oid..
 
Back
Top