sadà\exposadà - ThreeHead

Ontzettend lekkere track weer. Gaaf gedaan met die kano. Klinkt echt geweldig goed. Het is een lekker duistere industrial track zoals we van je gewend zijn... :okdan:
 
Helemaal mee eens. Mijn kinderen vinden mijn muziek saai. Ik noem het repeterend :D

Dat is ook het grote nadeel van alleen muziek maken: je mist feedback. Maar daar staat tegenover dat ik alleen maak wat ik wil maken en net zo lang kan prutsen als ik wil. Elk nadeel...

ik heb een vriendenkring, en een eeuwige liefde, die mij niet besparen... maar ik gaat door! niet dat ze altijd negatief zijn, integendeel. maar ik krijg direkte feedback....

IK heb de discussie hierboven niet gelezen...
Altijd cool zo'n nummer van SADA/EXPOSADA, je weet wat je te wachten staat, maar toch ook weer niet, altijd spannend. Goed bezig man! Deze track vervult weer alle verwachtingen!

ha! dank je! Big Ear! fijn om te horen dat het spannend blijft (en voor mij is dat ook). en dat het nummer je bevalt!

(op een of andere wijze kan ik niet 3 reakties "citeren", wanneer ze op 2 pagina's staan. dus komt er nog een post...)
 
Ontzettend lekkere track weer. Gaaf gedaan met die kano. Klinkt echt geweldig goed. Het is een lekker duistere industrial track zoals we van je gewend zijn... :okdan:

dank! dank! dank!

dit nummer splijt meer dan normaal het "publiek", maar ik zelf ben er uit, dit is wat het is, en ik vind het zelf lekker.

dank voor je heerlikke woorden, 3ddie en ik herhaal graag, The Big Ear ook dank voor het heerlik kommentaar, doet me deugd.

ik hou de spanning, en het geweld (soms subtieler.......) erin........... hoop ik......
 
Back
Top