Techno op de analog rytm en eurorack

Ik blijf het erg knap vinden dat je dit allemaal live doet! Helaas word ik van dit soort muziek en dus van dit nummer niet warm of koud of.. eigenlijk wel ietsjes koud ;). Je andere muziek vind ik veel beter te pruimen. Maar wat maakt het eigenlijk uit, als je idd maar schik hebt!
 
ik vond hem leuk, ik heb geluisterd, niet gekeken.. Was dik in orde, well done !! Succes. :)

Koel thanks Gloomer!

Ik blijf het erg knap vinden dat je dit allemaal live doet! Helaas word ik van dit soort muziek en dus van dit nummer niet warm of koud of.. eigenlijk wel ietsjes koud ;). Je andere muziek vind ik veel beter te pruimen. Maar wat maakt het eigenlijk uit, als je idd maar schik hebt!
Ja kan me voorstellen, meerendeel wat ik maak is veel melodischer, meer met een verhaal en dit is veel monotomer. Maargoed af en toe eens wat anders proberen he :)
 
Zitten vette sounds tussen :) Als livejam goed te pruimen hoor!

Die modulaire synthloopjes freaken wel lekker ja.. Verder als 'track' is het me net te chaotisch.

Puik!
 
techno liefhebber hier..

dikke track hoor,er zou wat moeten geknutseld aan de break en drop,de 2de break (outro) zou de main break moeten zijn,en dan nog ff vol gas doorstomen.

lekker freak,top.
 
Lekker trekkie hoor....
Thanks maatje :)

Lekker hoor, ogen dicht en ik waan me 10 jaar geleden in Doornroosje. Bedankt voor het delen!
Graag gedaan :)

Ik ben een technokenner noch liefhebber, maar ik vind dit wel heel vet. Toffe sounds, lekkere kick. En ook leuk om te zien al weet ik eigenlijk niet of ik wel iets zie. :)
Thanks!
Wat je ziet is een analog rytm waar ik percussie sounds mute/unmute, en een eurorack modular waar ik aan filters, fx, envelopes etc draai van de geluidjes. Helpt dat qua uitleg? :)
 
Toffe set, het mocht wel ietsje grauwer en minder schel vond ik. Dat ik graag naar Blawan en consorten luister maakt het natuurlijk niet objectiever.. :D
Mis eigenlijk een beetje dat dreigende techno gevoel, maarja is natuurlijk allemaal subjectief. Blijft niettemin een goeie jam ! ;)

Edit: Rond 3:00 bv, die sfeer daar bedoel ik
 
Ik moest natuurlijk ff luisteren want er staat techno in de titel:).

Voor een jam klinkt dit zeker en vast goed. Echter is dit eerder voer voor meerdere nummers.
Het is allemaal nogal aan de drukke kant. Voor mij persoonlijk hoeft er echt niet zoveel tegelijk te proberen. Het mag ook allemaal nog iets vuiler gaan klinken. Ik hou meer van het type stripped down techno bonker tracks.

Aangezien je alles gemultitracked hebt zou ik ff gaan knippen en opnieuw gaan arrangeren.
Ik probeer momenteel ook zo te werken en het is wel leuk. Je kan dan het spontane van een jam combineren met arrangeren waardoor het meer als een afgewerkt nummer gaat klinken en je makkelijk de structuur kan opbouwen.

Ik hoop binnenkort zelve ook weer toe te komen aan het jammen en producen maar momenteel slokt het studeren en bouwen van mijn studio al mijn vrij tijd op.

Succes en ik hoor het wel als je het verder hebt uitgewerkt (als je daar zin in hebt).
 
Toffe set, het mocht wel ietsje grauwer en minder schel vond ik. Dat ik graag naar Blawan en consorten luister maakt het natuurlijk niet objectiever.. :D
Mis eigenlijk een beetje dat dreigende techno gevoel, maarja is natuurlijk allemaal subjectief. Blijft niettemin een goeie jam ! ;)

Edit: Rond 3:00 bv, die sfeer daar bedoel ik

Ik heb in het verleden nog een half uur durende set opgenomen en op youtube gezet die meer blawan/karenn achtig is (nutek heet die geloof ik) is idd ook leuk spul :)

Ik moest natuurlijk ff luisteren want er staat techno in de titel:).

Voor een jam klinkt dit zeker en vast goed. Echter is dit eerder voer voor meerdere nummers.
Het is allemaal nogal aan de drukke kant. Voor mij persoonlijk hoeft er echt niet zoveel tegelijk te proberen. Het mag ook allemaal nog iets vuiler gaan klinken. Ik hou meer van het type stripped down techno bonker tracks.

Aangezien je alles gemultitracked hebt zou ik ff gaan knippen en opnieuw gaan arrangeren.
Ik probeer momenteel ook zo te werken en het is wel leuk. Je kan dan het spontane van een jam combineren met arrangeren waardoor het meer als een afgewerkt nummer gaat klinken en je makkelijk de structuur kan opbouwen.

Ik hoop binnenkort zelve ook weer toe te komen aan het jammen en producen maar momenteel slokt het studeren en bouwen van mijn studio al mijn vrij tijd op.

Succes en ik hoor het wel als je het verder hebt uitgewerkt (als je daar zin in hebt).

Oei dat vind ik wel moeilijk om het spannend te houden met minder elementen. Er zijn idd veel nummers die dat heel goed doen maar weet niet of ik dat kan. Wil nog wel met het arrangement aan de slag maar ik ga je tips proberen zonder saai te worden. Dank voor de tips iig!

ik vind m gaaf
lekker aan het tweaken, maar ook voldoende variatie en flow :)
Thanks!
 
Back
Top