Wat doe je als nieuw forum lid?

DigitalArt

Stamgast
Lid sinds
18 juli 2015
Berichten
389
Locatie
landgraaf
Als kersvers nieuw forum lid me maar bekend maken met wat muziekstukje. Dat werkt denk ik beter dan hoop letters. Hier wat voorbeeldje.



Als je het leuk vind dan vind je nog meer op Youtube.
 
Last edited by a moderator:
nieuw Formulid

nieuw Formulid

Thanx!

De Guitarsolo is geen guitar maar ingespeeld met Motif 6 en de enige vst die ik gebruikt heb voor dit stuk (Slayer vst). Voor de rest zijn het allemaal hardware-synths.

Old scool ? hahahaha
Ik ben zelf uit de tijd van Jimmy Hendrix, Led Zeppelin en Klaus Schulze dus daar zal het wel mee te maken hebben. Ik hou trouwens ook best van hedendaagse muziek, mits orgineel.
 
nieuw lid

nieuw lid

welkom,
ik had mijn monitoren te ver open staan dus die opening sound( filtersweep)
kwam goed aan
klinkt goed trouwens
 
nieuw forumlid

nieuw forumlid

Soms vind ik het leuk om een instrument apart te nemen en daar een muziekstukje mee te maken. Hier een voorbeeld met uitsluitend klanken de Novatie Nova 2 keys. Een van mijn voorkeurssynths



Hoop dat je het een beetje leuk vind:)
 
Last edited by a moderator:
Dank jullie allemaal
Hier binnenkomen voelt als een warm bad:)

Dat hangt wel erg af van je eerste post hoor. Als je eerste post was geweest: vst's zijn beter dan hardware of de TR-8 blaast een TR-909 weg, dan had je wat anders meegemaakt :D

In ieder geval welkom :mega:
 
Dat hangt wel erg af van je eerste post hoor. Als je eerste post was geweest: vst's zijn beter dan hardware of de TR-8 blaast een TR-909 weg, dan had je wat anders meegemaakt :D

Ik zal me hoeden, hahaha. Een beetje muzikant kan trouwens al muziek maken met een elastiekje.
 
Ik reageer op je eerste track (die tweede verdient natuurlijk een eigen draadje): Ik dacht ook als eerste "old school" :). Die solo synth in het eerste stuk zou een klein tikkie zachter kunnen wellicht. Ik heb het gevoel dat op 2:50 een heel nieuwe track aanvangt, maar voor mij begint het vanaf dat punt ook echt interessant te worden. Heeft denk ik met de ritmes te maken en het gebrek aan een voorgekauwde opbouw.

Maj in het slot zou ik denk ik zelf niet voor gekozen hebben :).

Verder prima track, niet 100% mijn stijl, maar gewoon goed :okdan:.
 
Ik hou zoals jullie wellicht gehoord hebben hou ik van het onverwachte en blijf ik lekker doorgaan met het maken van eigenzinnige composities en muziekstructuren. Als mijn werk en prive het toelaten wil ik me wel laten verleiden om van tijd tot tijd hier wel weer iets nieuws achter te laten

Dank voor de aardige berichtjes :)
 
Ik hou zoals jullie wellicht gehoord hebben hou ik van het onverwachte en blijf ik lekker doorgaan met het maken van eigenzinnige composities en muziekstructuren. Als mijn werk en prive het toelaten wil ik me wel laten verleiden om van tijd tot tijd hier wel weer iets nieuws achter te laten

Dank voor de aardige berichtjes :)
Mooi gezegd! Als je hiermee plezier ervaart en doet wat je leuk vindt hoef je niet tegengehouden worden door meningen van anderen. Soms zijn er suggesties erg handig als je ergens vastloopt (mixtechnisch bijvoorbeeld).

Blijf dus doorgaan :)
 
Back
Top