MindsEye & Dr. Rinkel - Stellar

Klinkt goed qua productie, lekker chill deuntje! Het kabbelt lekker door voor een paar minuten. Er gebeurt verder niet al te veel aan variatie en dat soort dingen, maar dat hoort wellicht bij het genre. Het klinkt heel mooi in ieder geval.
 
Haha, hoor ik in het begin nog net een Griekse toetsenist die in een hoekje geduwd wordt? :)

Verder wel chill inderdaad. Niet heel erg spannend verder, ik zou bijvoorbeeld best wat meer ontwikkeling willen horen, of wat prominentere percussie. De min of meer overstuurde pad vind ik ook wat minder, dat had best wat softer gemogen naar mijn smaak.
 
Prima track! :okda":

Wellicht een idee om een extended version te maken waarbij je de boel wat opvult en uitbouwt? Iets met choirs. dikke beat waarnaar langzaam tow wordt gebouwd. Dat idee. Ik hoor namelijk allemaal dingen die prima zouden passen.
 
Thanks voor de reacties! Wellicht is wat meer variatie inderdaad een mogelijkheid. Dr. van L, aan wat voor dikke beat zat je te denken? Het idee van een opbouw op die manier klinkt interessant om eens mee te experimenteren...
 
Back
Top