Waar luister je NU naar? II

Ja heerlijk!! Ik kende het niet tot vandaag :o: Maar super sfeertje <3 Zo mooi dat dit nog gemaakt wordt vandaag de dag.. :)
Heb je wat gemist, ik heb ze al een paar keer gepost op dit topic, hier bijv; Waar luister je NU naar? II
En een jaartje of twee terug ook al, echt muziek in jouw straatje. (en die lekkere Rhodes ook nog :))
Ze roepen herinneringen op aan Hall and Oates vind ik.
Het album West End Coast is echt tof;



Hier nog zo'n lekkere;

 
Laatst gewijzigd:
Vrijdagmiddag en een dag geleden dat ik m'n tweede coronaprik heb gehad. Afkloppen, maar totnutoe is het allemaal veel minder erg dan bij eerste, toen lag ik bijna twee weken zo'n 23 uur per dag in bed vanwege extreme moeheid. Daarom een vrijdagmiddagmuziekje, muzikaal heeft het evenveel om het lijf dan wat J-Lo draagt in dit clipje dat uitkwam vandaag, maar ze zet haar 51-jarige assets nog maar 'ns even in de spotlights. Damn... :D





:biertje:
 


Omdat er niet genoeg samples uit "The Warriors" in een album kunnen zitten. :mega:
Solide hiphopbeats alom.
 
Heb je wat gemist, ik heb ze al een paar keer gepost op dit topic, hier bijv; Waar luister je NU naar? II
En een jaartje of twee terug ook al, echt muziek in jouw straatje. (en die lekkere Rhodes ook nog :))
Ze roepen herinneringen op aan Hall and Oates vind ik.
Het album West End Coast is echt tof;



Hier nog zo'n lekkere;


Zeker gemist.. maar nooit te laat. :) Leuk dat interview..
Maar niet alleen HnO.. Steely Dan, en The Eagles.. etc.. erg lekkere versmeltingen.. Ik heb gisteren toevallig ff KIDS op gitaar geprobeerd.. Echt interessant hoe ook hoe het in elkaar steekt qua akkoorden.. :)
 
Zonder door te klikken: blind test: is dit nu écht oud of nieuw-oud? Ik denk aan de goed gedefinieerde mix te horen dat t nieuw is, maar dan is het wel heel goed gedaan hoor.

Goed gehoord ja. Ik kende deze band ook nog niet.. en kwam toevallig voorbij. Ik hou van heel veel stijlen maar vind dit erg lekker om te horen.. doet een beetje denken aan die goeie ouwe tijd. :)
De (electrische) Piano wordt een beetje gebruikt als in Supertramp nummers.. dat heb ik als kind veel moeten aanhoren thuis. :D Maar niets dan lof voor mensen die zulke muziek in het heden maken. :mega:
 
Vrijdagmiddag en een dag geleden dat ik m'n tweede coronaprik heb gehad. Afkloppen, maar totnutoe is het allemaal veel minder erg dan bij eerste, toen lag ik bijna twee weken zo'n 23 uur per dag in bed vanwege extreme moeheid. Daarom een vrijdagmiddagmuziekje, muzikaal heeft het evenveel om het lijf dan wat J-Lo draagt in dit clipje dat uitkwam vandaag, maar ze zet haar 51-jarige assets nog maar 'ns even in de spotlights. Damn... :D





:biertje:

Ze mag er zeker nog zijn.. :)
Vandaag ook mijn tweede gekregen.. lamme arm.. en aan mijn tweede biertje.. en al een beetje lam.. maar dat komt omdat ik tegenwoordig nooit meer verder dan 1 biertje kom.. Verder lekker genieten van muziek.. :dj:Maar goed te horen dat deze editie van de vaccinatie beter valt dan de eerste :)
 
Vandaag ook mijn tweede gekregen.. lamme arm.. en aan mijn tweede biertje.. en al een beetje lam.. maar dat komt omdat ik tegenwoordig nooit meer verder dan 1 biertje kom.. Verder lekker genieten van muziek.. :dj:Maar goed te horen dat deze editie van de vaccinatie beter valt dan de eerste :)

Heb het voor alle zekerheid het maar gehouden op een Radler... 0%. :D Ja, gelukkig viel deze een stuk beter, ietsjes last van wat moeheid, maar echt een stuk minder. Wel wat meer last van m'n arm, in vergelijking met de eerste, maar dat verdwijnt wel weer.
 
Heb het voor alle zekerheid het maar gehouden op een Radler... 0%. :D Ja, gelukkig viel deze een stuk beter, ietsjes last van wat moeheid, maar echt een stuk minder. Wel wat meer last van m'n arm, in vergelijking met de eerste, maar dat verdwijnt wel weer.
Hehe.. geen alcohol is idd nog beter.. Ik had voor mijn 2 alcoholische biertjes al 2 blikjes heineken 0.0% op. Buiten een licht stemmingsverhogend effect is suiker een van de redenen dat ik een biertje drink. De hoeveelheid suiker in frisdrank is zo slecht.. met dorstig weer drink ik ook eerst in met spa rood.. als ik mijn vochtgehalte op pijl moet houden met bier komt er helemaal niets terecht van mijn avond.. :D

Ik kon vannacht ook niet op mij zij slapen waarvan de arm geprikt was.. voel duidelijk ook dat de arm minder prettig voelt dan bij de vorige maar idd gaat wel weer weg. Gisteren ook best veel gitaar gespeeld.. dat kan ook meespelen..
 
De hoeveelheid suiker in frisdrank is zo slecht.. met dorstig weer drink ik ook eerst in met spa rood..

Een tip, als je 'ns bij Aldi komt probeer dit 'ns. Met bubbels en citroen, maar zonder suiker of zoetstoffen. Smaakt goed, lekker fris. :)

Quellbrunn.jpg
 
Ik gebruik bevroren citroen van AH, koel en lekker.

Voordat ik geband word, omdat het niks met synths te maken heeft: schijnt dat Behringer ze binnenkort gaat klonen: bAH - acid yellow lemon disks.

AHI_434d5038313335313630_3_LowRes_JPG.jpg
 
Back
Top