Waar luister je NU naar? II

Soort Tears for fears, maar dan anders ofzo
 
Dit is ook een lekkere Human League achtige sound...Goede productie ook,
Ja, dat heeft er inderdaad veel van en klinkt goed! Maar zit m'n hoofd ergens anders, na jouw opmerking over "voetjes van de vloer" en dat Corey Taylor elders ter sprake kwam...

 
Het laatste deel van de 2e symfonie van Jean Sibelius.
Een van die stukken die je moet luisteren voordat je dood gaat. :)
Deze is ook heel toegankelijk, denk ik.
Het einde weet me elke keer weer te raken.

 
Voor uw dagelijkse WTF-moment :?...

:D
Uhm... Aangezien ik fan ben van de :D smiley, lijkt dit op het eerste gezicht een aanrader. Maar eerst even deze afluisteren:


Aphex Twin uitgevoerd door Alarm will sound. Ooit aangeraden door @ProtoHuman. En terecht :)
 
Het interview wat hier bij zat was ook wel leuk. Lekkere versie hoor!
Interview was leuk maar ze hadden wat mij betreft wel iets minder op het verleden mogen ingaan en iets meer op z'n modular maar dat is voor de meeste tv kijkers natuurlijk niet zo interessant.
De uitvoering vond ik prima en ook Cato die zong lekker, mogen ze vaker doen op tv dit soort dingen.
 
Hij is nog een weekje aan te schaffen voor een bedrag wat je zelf bepaalt (of op cassette, maar dan kost hij meer), mooi plaatje van Andrew Tasselmyer. Ambient met field recordings, piano, tape recording, lekkere lofi sounds. :luv:

 
Hij is nog een weekje aan te schaffen voor een bedrag wat je zelf bepaalt (of op cassette, maar dan kost hij meer), mooi plaatje van Andrew Tasselmyer. Ambient met field recordings, piano, tape recording, lekkere lofi sounds. :luv:

Dat smaakt mij ook wel. :) Leuk om te zien dat je het op cassette kunt kopen, past bij de muziek.
 
Back
Top