Waar luister je NU naar? II

Regelmatig naar muziek trailers, er zitten er zeer goede knallers tussen, laatst van de nieuwe RAMbo 6 New blood gehoord.Ongehoord!
 
wederom n weekendje den haag opzitten
voor het beruchte rewire fest

after party in de grey space basement wat uitgelopen
nog naar een marginaal 24h/24h kafeetje geweest naast de pittabar
waar we de buitenwipper een mexicaanse jong meisje hebben zien slaan
gewoon omdat ze een sporting broekje aan had & er toch was ingeslaagd
binnen te glippen ...

uiteindelijk op het pleintje bij de Grote Kerk beland
waar we nog met een franse kerel, Leffes waren a h drinken
komt plots uit het niets een fietsende Polizei, redelijk vriendelijk
melden dat we het bier stante pede moeten wegkappen & daar ter plekke niet
mogen drinken : )

heftig eerste nachtje, damage: 3 uur slaap ,,,
het was 13h overdag, 2e festival dag was reeds begonnen

dit live gezien op présences électronique fest 2023 echter
in cooperatie met niemand anders als the bug, die ook anno 2023
op rewire fest was :::

 
Laatst gewijzigd:
Haha idd. Bescheidenheid en kwaliteit gaan hand in hand hier.

Ik had nog nooit van Madis gehoord, maar dit is serieus goed.
 
Voor een live (?) optreden kan zoiets niet langer dan een kwartiertje ofzo m'n aandacht vasthouden. Het precieze genre maakt dan niet veel uit, hetzelfde had ik bv. met The Chemical Brothers. Op een podium heb je meer nodig dan alleen goede muziek.
 
Als je dan wat verder had gekeken dan had je gezien dat hij heel leuke dingen doet met een laserharp en nog een of ander ding.

Voor mezelf gesproken, ik luisterde vooral naar dit concert terwijl ik wat anders deed, de muziek is binnen het genre best wel goed gedaan verder. Het is ook niet zo dat hij maar 2 mooie nummers heeft en dat de rest minder is, ik vind het knap dat ie bijna 2 uur lang een show neer zet met vrijwel allemaal nummers die gewoon top klinken.
 
Als je dan wat verder had gekeken dan had je gezien dat hij heel leuke dingen doet met een laserharp en nog een of ander ding.

Toen was ik de zaal al uit om dan maar een praatje aan te knopen met dat leuke meisje van de garderobe.
 
Ik zou er zelf ook niet heen gaan, ik ben meer van bands met veel energie en een hoog entertainment gehalte.

Maar ik hou wel van space / ambient enzo en dan is dit best aardig.
 
Back
Top