Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Heeft er iemand nog een 7.5, 10, of -laat ik eens gek doen- 15 % kortingscode voor Bax? Ik wil een MPC One aanschaffen en kan de korting goed gebruiken ;-)
 
Heeft er iemand nog een 7.5, 10, of -laat ik eens gek doen- 15 % kortingscode voor Bax? Ik wil een MPC One aanschaffen en kan de korting goed gebruiken ;-)
Met een 10% kortingscode zou ik al heeeeeel blij zijn (ivm aanschaf piano).
 
5% Bax korting (Verjaardagsmail) Vanaf vandaag 1 week houdbaar.
VM21825AANXDYP6
Have fun!
 
Ook bij tonecontrol.nl (fijne zaak!) 5% korting met de volgende code (ik had 'm persoonlijk twee keer ontvangen, dus ik denk meermaals te gebruiken):

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
:okdan: deze deed het zojuist nog!
 
Heb een Perfourmer mk2 gekocht, mijn oneindige dankbaarheid!
Ah yeah! De Perfourmer is een modern classic! Zo veel karakter, fantastische build quality, geweldig voor happy accidents en typische Vermona build quality! Ga je heel veel plezier aan beleven!
 
Ik wil een synth van ongeveer 1000 euro bij BAX kopen, heeft iemand voor mij een 7,5% of 10% kortingscode? Indien ja, kun je hem per pm sturen? Dank je.
 
Wie niet waagt , wint niet, dus ik zal ook ff proberen te vragen of iemand er nog een 10% of meer ... kortingcode mij kan doorgeven. dit voor aankoop van Hydrasynth. (ik beklaag het mij nog steeds dat ik toen er eind vorig jaar, grote korting toen op toestel was, ze helaas niet heb kunnen aanschaffen. mag via Pm, zal je eeuwig dankbaar zijn! ;)
 
Bax mist me, voor 5% mogen ze een ander een plezier doen. 5% korting geven op je eerstvolgende aankoop.
Dit is jouw unieke kortingscode:
WMY21F9YUZVE3PM3KMCX
 
Beste forumgenoten,

Ik ben op zoek naar een kortingscode van Baxshop.
Als je er eentje over hebt stuur me dan een PM, over een prijs kunnen we het wel eens worden!

Big Thanks in advance! : )
Heb er één van 7,5% voor een bestelling boven de €100,- voor je. Zat vandaag in mijn mailbox
 
Thomann tot middernacht:

-8%

Nord: KEYSANDFREQNORD2021
Korg: KEYSANDFREQKORG2021 (enkel opsix en wavestate)
Moog: KEYSANDFREQMOOG2021
Akai: KEYSANDFREQAKAI2021
Soma: KEYSANDFREQSOMA2021 (excl. SOMA Pulsar)
Ik Multimedia: KEYSANDFREQIKMM2021
Waldorf: KEYSANDFREQWALDORF2021
Swissonic: KEYSANDFREQSWISNQ202
 
Back
Top