Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Heeft iemand nog een kortingscode voor Thomann? Ik wil een berg kabels aanschaffen en 10% korting zou wel lekker zijn :)

PB?
Ik heb in de afgelopen 7 jaar nog niet een kortingscode van Thomann gezien.
Acties wel, maar geen kortingscode.
Koop er met regelmaat, want ze hebben echt veel, maar voor korting moet je bij die paarse rakkers zijn.
 
Nee, Thomann geeft geen kortingen. Ze leveren je ook geen streken zoals gebruikte spullen als nieuw verkopen en defecte apparaten als B-stock.
 
Nee, Thomann geeft geen kortingen. Ze leveren je ook geen streken zoals gebruikte spullen als nieuw verkopen en defecte apparaten als B-stock.

Helaas kreeg ik deze week een module binnen die 100% zeker niet van de fabriek kwam. Doosje dicht met een plakbandje en noppenfolie om de module zelf (irritant) dcht getaped met van die 'dozen-dichtplak-tape'. Had het ongetwijfeld kunnen fixen met ze, maar had daar geen zin in, module ziet er goed uit. Maar helaas, ook Thomann doet het dus.
 
Thomann is goede winkel mn een na laatste bestelling ging ook beetje fout bestelde een Jaspers + opties en kreeg alleen de opties. Gemaild en erna meteen ff gebeld. De volgende morgen moest die even tellen in magazijn en kwam er achter dat ik toch echt geen Jaspers geleverd had gekregen. Kan gebeuren en kreeg nette email en werd erna prima geleverd.


Dat verhaal module kan zijn dat ze geen een voorraad hadden en dachten dan sturen we deze als nieuw zijnde.
 
Nee, Thomann geeft geen kortingen. Ze leveren je ook geen streken zoals gebruikte spullen als nieuw verkopen en defecte apparaten als B-stock.

Jammer genoeg had ik anderhalve maand geleden toch een keer een b stock microfoon standaard gekregen. Is vervolgens wel netjes opgelost...

Thomann is goede winkel mn een na laatste bestelling ging ook beetje fout bestelde een Jaspers + opties en kreeg alleen de opties. Gemaild en erna meteen ff gebeld. De volgende morgen moest die even tellen in magazijn en kwam er achter dat ik toch echt geen Jaspers geleverd had gekregen. Kan gebeuren en kreeg nette email en werd erna prima geleverd.


Dat verhaal module kan zijn dat ze geen een voorraad hadden en dachten dan sturen we deze als nieuw zijnde.

.. en inderdaad, de reden was omdat ik meerdere dingen in bestelling had staan die stonden te wachten omdat de microfoonstandaard nog niet op voorraad was.
Ik heb toen verzoek tot deellevering gedaan en 2 dagen later had ik alles binnen, ook de mic stand.
Dus zeer wslk een medewerker die dacht, laat ik die maar meesturen, dan is de bestelling afgehandeld.

Zoals gezegd, netjes afgehandeld. Kreeg mijn geld terug, standaard was te goedkoop, dus te duur om weer terug te sturen voor ze.
 
Snap het ook wel met de bestelwoede van nu. Als alles wat teruggestuurd wordt als b-stock verkocht moet worden komen de marges wel flink onder druk te staan geloof ik. Maargoed, toch is het niet echt prettig om zo'n manier een product te ontvangen.
 
Nu loopt het allemaal beetje minder bij alles. Winkels hebben niet meer alles op voorraad. Heb nu bestelling staan bij Tonecontrol stond bij levering 4 dagen. Doe bestelling krijg dan laten email het gaat twee weken duren of dat akkoord is. Ik zeg geen probleem, nu keek ff bij dat item op hun site, staat er bij levering 21 werkdagen. Ben benieuwd of me bestelling binnen twee weken binnen krijg.

Thomann is wel een van de beste winkels en waarschijnlijk de beste. Ik bestelde eens iets van Waldorf en wou Engelse manaul. Had er specifiek om gevraagd, zat de handleing los er extra bij in de om doos. Bij de synth zat de zelfde handleiding nogmaals. Ze kunnen daar echt nog iets persoonlijk doen. Ipvm robot dozen schuiven

Op vrijdag middag meld ik dat alleen Jaspers opties had gekregen. Zaterdag morgen vroeg heeft die het meteen uitgezocht.
 
Die winkels zouden eigenlijk een optie moeten hebben van kopen is kopen. Dus niet terug sturen om dat het geluid je niet bevalt. Dat je dan iets korting krijgt. dat is dan een win win
 
Dat zou de concurrentie met de fysieke winkels eerlijker maken. Maar er zijn nu eenmaal Europese regels voor het online kopen. Die zijn er onder meer omdat je niets in een winkel kunt testen.

Jammer dat Thomann er ook aan meedoet. Ik had ze hoog zitten... omdat ik daar beter gehoor / contact krijg en omdat het assortiment goed is.
 
Dat zou de concurrentie met de fysieke winkels eerlijker maken. Maar er zijn nu eenmaal Europese regels voor het online kopen. Die zijn er onder meer omdat je niets in een winkel kunt testen.

Jammer dat Thomann er ook aan meedoet. Ik had ze hoog zitten... omdat ik daar beter gehoor / contact krijg en omdat het assortiment goed is.
Zo heeft ieder webshop wel wat denk ik. Een perfecte winkel bestaat niet.
 
Nee, Thomann geeft geen kortingen. Ze leveren je ook geen streken zoals gebruikte spullen als nieuw verkopen en defecte apparaten als B-stock.
Euh, dat doen ze wel helaas. De Pro-1 die ik afgelopen jaar bij Thomann kocht als nieuw was overduidelijk een retourmodel dat verkeerd was ingepakt. En de klantenservice gaf 0 fucks.
 
Laatst gewijzigd:
Bax hanteert een nieuwe methode m.b.t. B-stock. B-stock is nu duurder dan nieuw
 

Attachments

  • B = A.png
    B = A.png
    249,5 KB · Bekeken: 186
Bax hanteert een nieuwe methode m.b.t. B-stock. B-stock is nu duurder dan nieuw
En terecht: zit meer werk en verzendkosten aan voor ze. Doorbereken die hap! :dubbel:
 
Wat een gepruts! Maar beide prijzen zijn lager dan die van begin eind 2019. Ik heb er toen om bij het onderwerp te blijven met kortingscode 296,10 voor betaald. Behringer zakt altijd in prijs als de verkopen dat toelaten. Waldorf ook, maar Behringer doet dat sneller.
 
5-8 febr : 7,5% korting bij Bax

KA221N

Bij minimale besteding €100,-
 
Back
Top