• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

RetrowX

Well-known member
Ook ik ben van plan een dure aankoop te doen (Rytm MK2), een ~10% kortingscode zou daarbij zéér welkom zijn. Heeft iemand toevallig nog zo'n code liggen? Of weet iemand een shop waar ik een dergelijke korting kan krijgen nu? Zou top zijn :) Dank alvast!

Chojin

Criss Cross Rhythms
Ook ik ben van plan een dure aankoop te doen (Rytm MK2), een ~10% kortingscode zou daarbij zéér welkom zijn. Heeft iemand toevallig nog zo'n code liggen? Of weet iemand een shop waar ik een dergelijke korting kan krijgen nu? Zou top zijn :) Dank alvast!
PB gestuurd. (of heet het tegenwoordig nu PC ?)

TIAN

Well-known member
Hee!

Ik heb nog een Bax kortingscode 10%, is tot einde vanavond geldig.

Geef even reactie hieronder dat je m gebruikt hebt......

LYT20RA6FLQ

Latertjes!

TIAN

Well-known member
Leuk dat diegene dat dan ook even heeft aangegeven......

Ach..... volgende keer geef ik m niet meer weg......

Oogbal

Well-known member
Code vd Maand:

OSA21C 5% korting geldig tot 15 februari

Als iemand nog een 10% heeft liggen zou ik die graag overnemen. Heb een mooie basgitaar op het oog, want heel soms is een synth toch net niet wat je track nodig heeft.

Void Pointer

Well-known member
Wellicht niet 100% on-topic, maar aangezien ik het product zo vaak voorbij zie komen..

De Elektron Analog Rytm is bij De Dijk Music Store sinds vandaag maar 1455 euro (scheelt meer dan ~150 euro met andere grotere webshops). Daar bovenop kun je de kortingscode korting5 gebruiken voor 5% extra korting. Op deze manier is dat prijzige beestje toch net iets betaalbaarder.

Hopelijk heeft iemand er wat aan :W

EDIT:
Of om gewoon on-topic te zijn... 5% bij De Dijk Music Store met kortingscode korting5! :okdan:

soundfilter

Member
Ehm... mocht iemand nog zo'n 10% kortingscode van Bax over hebben, dan zou hij mij daar heel blij maken :-)
Dit ivm een aan te schaffen StudioLogic Stage piano.