Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Thomann tot middernacht:

-8%

Nord: KEYSANDFREQNORD2021
Korg: KEYSANDFREQKORG2021 (enkel opsix en wavestate)
Moog: KEYSANDFREQMOOG2021
Akai: KEYSANDFREQAKAI2021
Soma: KEYSANDFREQSOMA2021 (excl. SOMA Pulsar)
Ik Multimedia: KEYSANDFREQIKMM2021
Waldorf: KEYSANDFREQWALDORF2021
Swissonic: KEYSANDFREQSWISNQ202
jij was ook op de stream aanwezig van Keys and frequencies. ;) ik had alleen bij die van Nord de korting gezien toen. spijtig ze niks geven bij ASM Hydrasynth, die ook demo gaven.
 
zijn er nog mensen die te veel of ongebruikte bax codes hebben?
ik heb er wel eens een paar in overvloed gehad en gedeeld. soms kom je er niet aan toe om ze te gebruiken?
zelfs die 5% discounts zijn welkom..
ik hoor t wel!
thanks!
 
zijn er nog mensen die te veel of ongebruikte bax codes hebben?
ik heb er wel eens een paar in overvloed gehad en gedeeld. soms kom je er niet aan toe om ze te gebruiken?
zelfs die 5% discounts zijn welkom..
ik hoor t wel!
thanks!

en ff teruglezen, zijn altijd wel meer codes te vinden.

hierboven t/m29 maart 7,5% korting

en eerder gepost:

---
Oogbal

Weer een nieuwe maandelijkse code van Bax: OSC21C
Geldig tot 21 April
----
 
www.s2store.be geeft 8% korting tot en met 29/3 (voor de snelle beslissers) :

✅
Derde golf is trakteren, zeiden ze!
Tijd om wat licht, geluid of DJ-gear in te slaan! Want vanaf nu t.e.m 29 Maart geven we 8% korting op elke online bestelling. Gebruik hiervoor kortingscode '8ONLINE'. Actievoorwaarden vind je terug op de website:
💢
www.s2store.be
 
1 code voor 5% korting bij Bax
geldig t/m 15 april en niet in combi met andere acties
MGMA21JPCN3S7R
reply even hierop indien code is verbruikt
 
Ook ik heb weer Bax 5% korting code gekregen die ik zelf niet ga gebruiken. Geldig tm 15 april 2021. Doe even een reply als je deze gebruikt hebt!
 
5% bax korting is mooi thanks! Maar als iemand toevallig nog een 7,5 of zelfs 10-15% code heeft zou dat heel mooi zijn; sta op t punt toe te geven aan GAS
 
oei beide 5% kortingscodes zijn al gebruikt.... iemand toevallig nog een bax code? alle beetjes helpen, op t punt een mooie bestelling te doen
 
OSD21C is geldig tot 21 mei ‘21 overigens..
Bax, 5%
 
Hola! Mn GAS stuurt me in de richting van een prophet 5... flinke aanschaf, iemand toevallig een 10-15% kortingscode voor dit goede doel? Eeuwige dank in return ;)
 
Laat ik het anders verwoorden: iemand nog een 7,5-15% bax kortingscode en nu geen plannen die te verzilveren?
PM/DM me, want ik ga een grote aankoop doen en dan kan ik bv een percentage van de 'winst' overmaken naar je.
Win / Win situatie voor beiden!
 
Back
Top