Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

een kortingsbon / code voor tonecontrol (10%) zou inderdaad heel fijn zijn <3
 
Bedankt voor de opsix kortingscode @molecular ! Heb de synth besteld.
Mooi dat je er iets aan had; veel plezier ermee! Ben wel benieuwd wat je ervaring ermee is, al probeer ik mijn GAS een beetje te onderdrukken.

Ik liep er eigenlijk stomtoevallig tegenaan, maar als die op=op categorie (nieuw denk ik?) een blijvertje is bij Bax is dat wel iets om in de gaten te houden.
 
Als ik er wat ervaring mee heb, zal ik eens wat schrijven in het opsix draadje.

Om weer on topic te gaan: inmiddels is code opisop niet meer van toepassing op de opsix, maar wel op o.a. de Korg Ms20 FS en de Moog subsequent 25.
 
Bij Bax 7,5% korting is geldig op het gehele assortiment. De code is geldig van 25 tot en met 29 mei 2021.
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

De korting geldt bij een minimale bestelwaarde van €125,-.
Bij mij geeft hij 5% korting
 
Ah, excuus, ik had niet gezien dat de datum nog niet geldig was. Waarschijnlijk pakte hij nog steeds automatisch een 5% code van mij
 
Bij Bax 7,5% korting is geldig op het gehele assortiment. De code is geldig van 25 tot en met 29 mei 2021.
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

De korting geldt bij een minimale bestelwaarde van €125,-.
hopelijk ook voor Belgische site.
 
Laat ik het anders verwoorden: iemand nog een 7,5-15% bax kortingscode en nu geen plannen die te verzilveren?
PM/DM me, want ik ga een grote aankoop doen en dan kan ik bv een percentage van de 'winst' overmaken naar je.
Win / Win situatie voor beiden!
ESPECIAL2021
Bax tm 29-5
 
kut net te laat. backstock ob6 desktop voor een hogere prijs dan de nieuwprijs van een paar weken terug... hmmm
 
Back
Top