Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Goed dat je dit meld, vervelend voor je en niet klantvriendelijk zo.
Ik had er nog niet iets gekocht maar ik zag de korting op de site dus ik post het dan

Aan de hand van jouw post heb ik daar een EarthQuaker Afterneath besteld. Kneep 'm ff na de post van Oogbal, maar vandaag binnen gekregen en spiksplinternieuw gelukkig. Het kan dus wel!

Nog maar bedankt voor de tip :okdan:
 
Geloof mij nu maar... (en ik heb het hier al zo vaak gepost) Als je gaat kopen bij de grote winkels kies dan voor Thomann. Top service, meestal laagste prijs, enorm aanbod én voorraad, géén gebruikte gear voor nieuw, klantenservice die wel bereikbaar is, deskundig personeel en vrijwel nooit kortingsbonnen.... wat wil je nog meer (nee ik werk er niet)
 
.... en vrijwel nooit kortingsbonnen.... wat wil je nog meer (nee ik werk er niet)

Uhm, ‘k zou nog wel kortingsbonnen willen.. :D
 
Ik heb net mijn eigen bon van 10% gebruikt. Dus deze twee over. Bij Bax elk goed voor 2,5% tot 31-12-2019: MGM194SJEGMCP9 en
MGM19446NQHKTR
 
Zijn die 10% kortingscodes vaak in omloop? Ik denk in de zomer genoeg bij elkaar hebben gespaard voor een Argon6 en zo'n korting zou natuurlijk niet verkeerd zijn.
 
Zijn die 10% kortingscodes vaak in omloop? Ik denk in de zomer genoeg bij elkaar hebben gespaard voor een Argon6 en zo'n korting zou natuurlijk niet verkeerd zijn.

Ik krijg het idee dat ze de kortingscodes in omloop hebben gebracht om hun omzet eind van het jaar nog even te boosten. Wellicht een tekort op de prognose.

Ik krijg ze in ieder geval zeer onregelmatig.
 
Is er een lid dat een 10% of meer %'en Bax code ongebruikt laat? Ik heb m'n pb deur ervoor open staan *D Bij voorbaat dank!
 
Back
Top