Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

:okdan: yw
 
Bax-shop:

5% korting

Geldig tot 20 December

"alleen geldig op aankopen met een minimale aankoopwaarde van 50 euro. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties en is niet geldig op de Bax Music gift card."

Stuur maar PB als je de code wilt (is unieke code)

FYI: Code is niet meer beschikbaar :)
 
Vanavond (17 dec) tussen 19 en 20 uur Happy Hour bij Bax. (eventuele) korting weet ik niet, maar je zou dan kans maken om je aankoopbedrag terug te winnen. Ik zie zelf niets in dit soort lokkertjes. :kont:
Bovendien had ik onlangs wederom (!) een akkefietje men hun klantenservice (product niet compleet, een berg politiek correct gezwam, en vervolgens - na een stuk of 3 mails - geen klantgerichte oplossing voor dit probleem :stupid).
Ik ben nu wel helemaal klaar met ze: ik koop daar niets meer. :doei: :okdan:
Ik betaal nog liever iets meer (bijv. bij Thomann) of een van de andere shops (die regelmatig kortingen geven).

Hopelijk beter dan BAX shop. Die proberen mij B-Stock als nieuw te verkopen. Schandalig!
Dat had ik in 2018 ook een keer ( met een gitaar). Inderdaad schandalig!
 
B stock doorverkopen als nieuw is niet wat velen willen. Aan de andere kant.. velen van hun willen die '60 dagen niet goed stuur maar gewoon terug' service.
Zo is een situatie gecreëerd die niet vol te houden is. Misschien terug naar een 'gekocht is gekocht' beleid dan maar? Nah :D
 
Ik heb nog een 10% korting bon van Bax, geldig tot 22 december 23:00 uur.

Degene die als eerste in dit topic laat weten wat hij/zij ermee wil kopen, krijgt hem van mij :)

Wanneer je account minder dan een jaar actief is wordt je uitgesloten :p

Mij persoonlijke berichten sturen heeft geen zin.
 
Arturia Rackbrute 6U + travel bag en Mackie Big Knob.. (maar wie iets groters op 't oog heeft, neem 't! :okdan:)
 
Laatst gewijzigd:
Arturia Rackbrute 6U + travel bag en Mackie Big Knob.. (maar wie iets groters op 't oog heeft, neem 't! :okdan:)

Ik zie dat je hem nog niet gebruikt hebt.

Zie trouwens ook dat hij maar op 1 product naar keuze is...

maar als je hem morgen nog niet hebt gebruikt zet ik hem hier openbaar..

zou jammer zijn als hij ongebruikt weggegooid wordt
 
15% eindejaarskorting bij ABT Music tot 15 januari 2020 (code HP2020).

En voor de criticasters en paranoide leden: ja, ik heb er al meermaals besteld (Novation, Roli, Strymon...). Allemaal correct geleverd.
Misschien iets minder aanbod (email hem desnoods) maar betere service en prijs dan de grote jongens.
 
Mijn ervaringen met ABT zijn een maand en drie bestellingen verder ook nog uiterst positief. Leveringen zijn niet snel, maar dat was vooraf bekend. Service is top.
 
Mijn ervaringen met ABT zijn een maand en drie bestellingen verder ook nog uiterst positief. Leveringen zijn niet snel, maar dat was vooraf bekend. Service is top.

We've got three services: Good, Fast & Cheap. But you can only pick two... :-)
 
Vanaf 18 t/m 26 dec 10% korting bij Da Capo, wordt automatisch bij afrekenen verwerkt; https://www.muziekhuisdacapo.nl/NL

Je krijgt daar soms wel gebruikte producten.
Mijn Reface CS kwam met vetvegen, opgedroogd speeksel oid, andere viezigheid, leek alsof ze een eetwedstrijd hadden gehouden boven de synth, beschadigde doos, geen beloofde draagtas, de selectors voor looper en octaver waren helemaal smooth, geen klik, absoluut onbruikbaar.

6 x moeten bellen na terug sturen voor ze m'n geld terug stuurden, steeds smoesjes en 'we bellen en sturen het moren op'.
Ik ben overigens niet de enige die 2e handsjes opgestuurd kreeg.

We've got three services: Good, Fast & Cheap. But you can only pick two... :-)

ToneControl is bij mij tot nu toe alle 3 (NTS-1 delays uitgesloten, maar daar kunnen ze niet veel aan doen :p)
 
Je krijgt daar soms wel gebruikte producten.
Mijn Reface CS kwam met vetvegen, opgedroogd speeksel oid, andere viezigheid, leek alsof ze een eetwedstrijd hadden gehouden boven de synth, beschadigde doos, geen beloofde draagtas, de selectors voor looper en octaver waren helemaal smooth, geen klik, absoluut onbruikbaar.

6 x moeten bellen na terug sturen voor ze m'n geld terug stuurden, steeds smoesjes en 'we bellen en sturen het moren op'.
Ik ben overigens niet de enige die 2e handsjes opgestuurd kreeg.

Goed dat je dit meld, vervelend voor je en niet klantvriendelijk zo.
Ik had er nog niet iets gekocht maar ik zag de korting op de site dus ik post het dan
 
Back
Top