Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Klopt, ABTmusic heeft nu een "cyber monday"-actie van 15% tot 15 december. Ik heb mijn synth net van ze ontvangen (20% korting). Wat mij betreft een aanrader.
 
Ik heb mijn bij ABTmusic bestelde OB-6 vanmiddag ontvangen. Een splinternieuwe OB-6 keys voor €1995,-. Topdeal! :okdan:

Prima winkel wat mij betreft. Je hebt je spullen alleen niet de volgende dag in huis.
 
20% biij ABT music gedurende Black Friday week. (code BF2019)

Is een kleinere webshop met een beperkter gamma maar verdeeld bvb wel Arturia, Elektron, Korg, Roland, Strymon...
Als het niet in de webshop staat kan je hem altijd even contacteren en lukt het toch soms...

Al een aantal keer gekocht en dik tevreden... Ga er dit keer nog een aantal dingen bestellen.

Presonus momenteel zelfs aan 32% korting...

Bedankt voor de tip! :)
De man (en ook muzikant) achter ABT Music is Peter (met zijn team):
https://demarketinggroep.be/ons-team

En de website van ABT Music is niet het enigste wat hij doet:
https://nl.linkedin.com/in/peter-bressinck-5896395

Ik heb er gitaar gear besteld (t.w.v. ca. 800 euro en 22% goedkoper dan bij Bax :) ).
Dit stond niet op de website en moet dus ook besteld worden. Dit zal waarschijnlijk enkele dagen gaan duren.
Ik heb dus nog geen ervaring(en) met ABT Music, maar ik heb wel voldoende vertrouwen in deze webshop om daar iets te kopen. :okdan:
 
Ik heb net mijn Arturia Keystep Black Edition binnen gekregen van ABT Music met 15% BF korting voor 101 EU.
Mijn ervaring met bestellen daar is tot nu toe goed. Ze zijn erg klantvriendelijk: zo werd de Arturia BE bij navraag netjes in de web shop geplaatst en werd ik pro-actief op de hoogte gehouden van de levering. Daar kunnen veel web shops nog van leren!
Hier ga ik zeker vaker bestellen. Aanrader!
 
Oftewel:

Tot en met 14 december 2019 een korting van 10% bij een minimale besteding van €200,-
 
Bax-shop:

5% korting

Geldig tot 20 December

"alleen geldig op aankopen met een minimale aankoopwaarde van 50 euro. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties en is niet geldig op de Bax Music gift card."

Stuur maar PB als je de code wilt (is unieke code)
 
Iemand nog een code? :beard:

Ja, -5% bij Bax (zie mn vorig berichtje)

En met ‘PAYPAL2019’ -10% bij Bax t/m 14dec2019 (va €200)
 
Iemand enig idee op hoeveel korting je ongeveer kan rekenen?

Heb wel eens meer dan 15% voordeel gehad op een dikke aankoop.
Overigens; hele fijne winkel waar (persoonlijke) service nog steeds vanzelfsprekend is!
 
Hopelijk beter dan BAX shop. Die proberen mij B-Stock als nieuw te verkopen. Schandalig!
 
Back
Top