• Graphic designers opgelet: Ontwerp jij het nieuwe Synthforum logo?
    Lees hier meer

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Fifth Bot

d[-_-]b
Hela,

Dank, ik heb code B gebruik voor de Shadow Hills - Mastering Compressor class A.

Dat was een supertip! De Shadow Hills wil ik ook al een tijd proberen, maar niet voor die enorme prijs! Ik zelf had nog geen account en dus ook geen vouchers, maar een vriendelijke Gearslutter had er nog 1 over, dus vet, slechts $36,- hoeven aftikken!

Joligesynth

Nieuwkomer
Ik heb vier codes voor 5% korting bij Bax. Zijn geldig tot 30 april.

MGM20A4R99LJLU
MGM20AHTZ8Z2VZ
MGM20ADC3UXSMS
MGM20ASAGP7F8 D (bij de laatste zit een spatie omdat je anders een emoticon krijgt)

MatthewLeBlom

Moderator
Staff member
Inmiddels heeft Plugin Alliance het "A-deel" van de twee codes onbeperkt inzetbaar gemaakt. dus mocht je nog wat plugins willen kopen voor 29,- en geen codes meer hebben: de A code kan je dus weer gebruiken.

GentleG

Virtueel lid
BAX
Met kortingscode KA320NB ontvang je tijdelijk 7,5% korting op ons gehele assortiment.
De kortingscode is geldig van 20 tot en met 24 maart 2020.

blanka

東京都
Vandaag wel een code voor 10% korting op racks en kabels: DS320

Chulukinat

Ouwe rot
Hey guys iemand nog een bax kortingscode over? Ik heb evt een leuke plugin voor je in exchange...PM me even :halleluja