XFER - SERUM

Demootje op youtube doet me een beetje denken aan de NI Razor sound.
 
Ik heb m gekocht! En absoluut een no brainer! Begrijp niet dat dit geen voorpagina vst synth is. (of de weinige aandacht hier)
Monster synth!!! waar ik echt SUPERDOOPER blij mee ben!

Edit: was t frontpage dan? missed it..
 
Ik heb hem een paar weken geleden gekocht, en ik vind hem erg goed klinken. Wel Diva-achtige CPU taferelen met sommige patches!
 
Pas aangeschaft,maaaar beetje teleurgesteld in de klanken(alleen presets gehoord).Klinkt zoals een ander soft-synth niet speciaals kwa geluidskarakteristiek of zo.Mogelijkheden nog niet onderzocht,maar blijf op m'n honger zitten,steekt niet uit de rest van soft-synth's.Nee,momenteel slaat het tegen.
op de demo's leek het ...Meer...
 
Pas aangeschaft,maaaar beetje teleurgesteld in de klanken(alleen presets gehoord).Klinkt zoals een ander soft-synth niet speciaals kwa geluidskarakteristiek of zo.Mogelijkheden nog niet onderzocht,maar blijf op m'n honger zitten,steekt niet uit de rest van soft-synth's.Nee,momenteel slaat het tegen.

"Hi, ik heb even een kwartiertje presets gechecked omdat ik te lui ben om verder op onderzoek uit te gaan. Ik verbind echter wel graag conclusies aan mijn kwartiertje presets scrollen; namelijk dat het allemaal 1 pot nat is. Ik wil dit graag met jullie delen, ondanks dat ik eigenlijk totaal niet weet waar ik het over heb."
 
Ik vind Serum erg goed en door zijn wavetables klinkt 'ie toch echt wel anders dan de meeste andere (soft)synths.
 
Hard-ware heeft meer dat persoonlijke hoor,moet gaan toegeven,dat een terug keer niet onmogelijk is naar daar.
Bezit een Tr-rack,en JD-990,die klanken blijven echt speciaal,je hoort diversiteit,een naamkaartje hoor je.In soft-synth land kan ik bijna geen label plakken wie wat is.T'zijn er zovelen.
Omnishere,absynth daar kan ik wel zeggen dat het die synth is,maar de rest,pfffff, één pot verf.
De mogelijkheden zal het verschil maken,zoals serum,meer experimenteel,de richting uitgaat.
In soft land kan ik geen onderscheid maken tussen een microscoop en telescoop.In hard ware heb je dat meer.
 
Back
Top