Elektron Syntakt - 12 track drumcomputer en synthesizer

elektron-new-sounds-from-a-new-place-02.jpg



Elektron is hype aan het opbouwen voor iets nieuws. Voorlopig alleen nog een korte YT-clip, en een tracklist met muziek die exclusief met het nieuwe product gemaakt zou zijn.

Er wordt al gefluisterd dat het iets granulairs zou kunnen zijn. De zinsnede "for a slice" is inderdaad een opvallende woordkeuze.

Meer nieuws volgt vast en zeker.

bron:



edit: aangepast aan minimale nieuws-vereisten door het mod-team
 
Last edited by a moderator:
Superbooth is in volle gang en ik kan er dit jaar niet bij zijn. Ik kijk wel alle videos die online komen en wat komen er ontzettend veel toffe nieuwe instrumenten en effecten uit. GAS synthtomen (padum tss) worden dus aangewoekerd. Ik besloot daarom maar eens afleiding te zoeken met syntakt als een soort therapy tegen GAS. Dit cinematische stuk kwam er uit :). Geen techno dit keer dus. Enjoy!

 
@Dave Mech

Nice nice
Geen techno dit keer dus
Zou ik wel leuke intro vinden van een techno set ๐Ÿ˜‰

En heeft het gewerkt de anti gas?

Want jouw filmpje heeft de GAS vr een syntakt vr mij vergroot :D

En sinds het mailke van Elektron die ik woensdag heb gekregen over de nieuwe AH+FX zit ik met dubbel GAS :D
 
@Dave Mech

Nice nice

Zou ik wel leuke intro vinden van een techno set ๐Ÿ˜‰

En heeft het gewerkt de anti gas?

Want jouw filmpje heeft de GAS vr een syntakt vr mij vergroot :D

En sinds het mailke van Elektron die ik woensdag heb gekregen over de nieuwe AH+FX zit ik met dubbel GAS :D
Haha ๐Ÿ˜ yea I did not think this through ๐Ÿ˜

Het heeft niet gewerkt want ik heb gisteravond eindelijk een microfreak besteld ๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธ stond al erg lang op de lijst maar die nieuwe update heeft me doen zwichten evenals de โ€œlimitedโ€ edition look. En ik denk dat ie ook wel leuk is om samen met mโ€™n dochter op te spelen:)

Maar goed, enorm gefaald dus.
 
Haha ๐Ÿ˜ yea I did not think this through ๐Ÿ˜

Het heeft niet gewerkt want ik heb gisteravond eindelijk een microfreak besteld ๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธ stond al erg lang op de lijst maar die nieuwe update heeft me doen zwichten evenals de โ€œlimitedโ€ edition look. En ik denk dat ie ook wel leuk is om samen met mโ€™n dochter op te spelen:)

Maar goed, enorm gefaald dus.
MicroFreak is zeker leuk en die nieuwe update ziet er zeer goed uit! Heb nog geen tijd gehad om te updaten want het is helaas erg druk de laatste tijd, maar ga het natuurlijk wel zsm doen.

En ach, de Syntakt.....ga hem niet kopen denk ik al trekt het af en toe wel. Zeker als ik mensen er af en toe bijna complete technotracks uit hoor halen :D Maar ik heb al wat andere Elektron doosjes en vooral met de Octatrack moet ik eerst nog maar eens wat tijd doorbrengen om hem beter te leren kennen.....ik ben opgegroeid met oldskool samplers (Akai etc.) en dit is toch wel een heel andere ballgame.
 
Weet niet of dit gaat helpen met de GAS, maar de Microfreak icm de nieuwe Analog Heat FX lijkt me wel een goede combi :D
Jup ๐Ÿ˜ Die ahfx gaat er sowieso komen want die komt deze kant op vanuit elektron. Zal er ook wel videoโ€™s mee maken met die combi denk ik. Volgens mij vullen die twee elkaar perfect aan.

De live setup die ik voor ogen heb zal ook die units bevatten. Digitakt, Syntakt, microfreak, ahfx, oto boum en xone db4. Heel misschien lemondrop er nog bij als een extensie van Digitakt.
 
Back
Top