• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

HEDD komt met nieuwe lijn studio monitoren; de MK2 (en subwoofers)

klinkske

Custom title
ik wil die plugs wel voor in mijn cheapest adams die tegen de muur staan... en poort achteraan hebben...
voor een of andere reden kan ik geen pic uploaden momenteel

kobuz

Well-known member
Cool, ik ben super tevreden over mijn hedd05's, misschien wel de beste aankoop uit in mijn studiootje :)

NorthernLightX

Well-known member
Cool, ik ben super tevreden over mijn hedd05's, misschien wel de beste aankoop uit in mijn studiootje :)

Ik heb ook een zeer fijne tijd beleefd met mijn HEDD 05 monitors, ongelofelijk goed geluid voor relatief kleine kastjes. Maar wil nu toch graag upgraden naar de type 20. Dan maar even wachten tot in januari de MK2 er zijn.

kobuz

Well-known member
Ik heb ook een zeer fijne tijd beleefd met mijn HEDD 05 monitors, ongelofelijk goed geluid voor relatief kleine kastjes. Maar wil nu toch graag upgraden naar de type 20. Dan maar even wachten tot in januari de MK2 er zijn.

Yup, en voor mij in principe voldoende. Die 20 of 30 lijkt me super, maar zou voor mijn kamer overkill zijn voor wat ik er mee doe. Ik heb er op een gegeven moment wel een adam t10s sub bij gezet voor net dat beetje extra oempf. Voor relatief weinig heel mooie set.