Pioneer Rmix-1000

elite1337

Stamgast
Lid sinds
7 december 2013
Berichten
120
Hoi,

iemand ervaring met de Rmix-1000 van Pioneer? Ik weet dat het een DJ fx is, maar ik denk dat deze unit ook heel goed van pas kan komen in de studio of bij live gebruikt.

Wat ik ervan heb gezien was best impressive.

Iemand die zijn ervaring wilt delen?

pioneer-rmx-1000-header.jpeg
 
Ik heb niet zoveel ervaring met de rmx, maar kan u wel vertellen dat er een mogelijkheid is een VST te gebruiken..
 
Heb ooit een keer gewerkt met een oudere versie hiervan, maar ik vond het niets vergeleken met een Kaoss Pad 2/3.
 
Ik Heb geen idee over de RMX-1000, maar een EFX 500 gebruik ik al jaren in m'n tracks,,

Die EFX 500 kost ook ni veel meer in 2de hands... Als de knoppen er nog goed van zijn...
 
Ik Heb geen idee over de RMX-1000, maar een EFX 500 gebruik ik al jaren in m'n tracks,,

Die EFX 500 kost ook ni veel meer in 2de hands... Als de knoppen er nog goed van zijn...



Ja, die heb ik ook lang gebruikt (bij DJen). Ik heb hem weggedaan omdat er zo een grote berg ruis in zat.. Ik denk dat deze nieuwe ook wel okee is (qua ruis alleen geen idee).
 
Ja idd, ruis komt er zeker uit,
Ik gebruik hem meestal voor de Syntecno TEEBEE, en de Vrus C
Vooral die distortion, en tja, dan is de ruis geen probleem,,
De EFX 1000 heeft geen distorion FX meer dacht 'k, maar heeft wel digitale IN/OUT's, en kost ook ni veel meer 2de hands,
 
Ow de OP is deactivated zie ik nu, dus die zal niet snel reageren...

Anyway. Ik zat ook een tijdje terug te denken om hem te kopen. Alleen is hij niet echt goedkoop.
 
IK heb nu ook veel intresse in zo'n RMX-1000,,,
Maar weet iemand het verschil tussen de witte en de zwarte ?? Het prijsverschil is aanzienlk vind 'k..
 
Ja idd, die RMX-500,, Maar de RMX-1000 VST zou nog goed overweg kunnen met XP, De 500 ni meer, "of enkel zonder andere midi controller.."
 
Back
Top