Defecte rack apparatuur

Status
Please reply by conversation.

soundtechniek

Ingeburgerd
Lid sinds
15 februari 2011
Berichten
99
Dus ik zoek defecte apparatuur te kopen.

Heb je nog ergens preamps, compressors, eq en dergelijke liggen stof te vergaren, laat maar weten.

Defect speelt geen rol (tenzij ze ergens uit een bomauto komen :D)

Liefst kwaliteits- apparatuur (dus geen Behringer e.d.)
 
Ik heb nog 2 kapotte Zooms...1201 en 1204 multi fx in en outputs zijn kapot

en nog een REX 50 van Yamaha met defect volume pot (bekend probleem vanwege de ligging/uitsteken van die potmeter) nuja dat is natuurlijk geen rack maar tabletop!

ruilen voor een boekenbon
(bestaat dat eigenlijk nog)
 
en wat wil je ervoor betalen?

ook defecte kwaliteits apparatuur heeft natuurlijk een behoorlijke prijs...

:peukie:

Dat zal natuurlijk afhangen van de oorspronkelijke prijs (en of huidige 2de hands waarde) en de aard van het defect, en natuurlijk of ik het toestel interessant genoeg vind om er mijn tijd en geld in te stoppen.
 
Ik heb nog 2 kapotte Zooms...1201 en 1204 multi fx in en outputs zijn kapot

en nog een REX 50 van Yamaha met defect volume pot (bekend probleem vanwege de ligging/uitsteken van die potmeter) nuja dat is natuurlijk geen rack maar tabletop!

ruilen voor een boekenbon
(bestaat dat eigenlijk nog)

Bedankt voor het aanbod, maar ik zoek vooral goede mic preamps en compressors.

En jawel hoor, boekenbonnen bestaan nog :)
 
1176 voor 100 euro? dat soort werk?

Dat mag natuurlijk :P
Alle gekheid op een stokje, ik weet ook wel de waarde van bepaalde toestellen, en ik weet ook genoeg van herstellingen om te weten dat ik er af en toe mijn zakken aan zal scheuren omdat bv. bepaalde onderdelen niet meer te krijgen zijn.

Dus doe gewoon voorstellen als je een toestel kwijt wil, en we zien wel of we een overeenkomst kunnen maken.

Op die manier hebben we er beiden iets aan.
 
ok, dan,
ik heb een setje gately em7 preamp/ mixer en eq6 helemaal vintage.
en ik kom er niet aan toe om dit op te knappen.
er missen twee knoppen van de masters.

wat bied je?

:mega:
 
@ J. Baars

Ik ben niet echt fan van dit soort vintage spul.
Zoals je zelf bij eerdere verkoops pogingen ondervonden hebt is de vraag ernaar quasi nihil.

Toch bedankt voor het aanbod.
 
Ja natuurlijk, denk alleen dat dit het verkeerde publiek voor hem is, de meeste weten heel goed wat spul 2e hands waard is en dat het voor een paar euro vaak weer aan te slingeren is.
 
:okdan: Hey Matthijs moeten binnenkort gauw iets afspreken ook voor m'n RFT-lineversterker.
 
ik dacht dat je leuk wilde knutselen....
maar het gaat dus gewoon om handel....:D


:mega:

Voor de knutselklas ben ik iets te oud ;)
Het is de bedoeling toestellen die ik kan gebruiken te houden en andere te herstellen en verkopen om mijn kosten te dekken.

En ik weet ook heel goed wat het waard is, maar ik weet ook wat professionele herstellers vragen voor een reparatie (als ze er al willen aan werken).
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top