Intellijel Atlantis

Voor de liefhebbers van Eurorack modular, maar met name (?) leuk als instapper...
De Intellijel Atlantis synth voice, geinspireerd door de Roland SH-101.
attachment.php

Features:
Modulation VCO: triangle core with Hard Sync and Link switch to connect pitch to primary
Primary VCO: triangle core with Hard Sync, Octave switches, Linear/Exp FM and PWM
Global modulation bus with four VCO waveforms, noise and S&H options
4-Pole COTA multimode filter
Looping ADSR with range switch, manual gate, and external level (velocity) control.
Three position output clipping circuit
27 jacks for creative and complex patching options
Header on back of pcb that allows it to be linked (normalled) to the Intellijel Metropolis sequencer
40HP wide and Skiff Friendly
Price: $699

Starts shipping January 1st.
Video: http://vimeo.com/82709942

Meer info op http://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=100609
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    76,8 KB · Bekeken: 104
Laatst gewijzigd:
En dit is nog wel het meest lekkere...
(eenvoudig onderling te koppelen met een kabel achterop, dus zelfs geen patchkabels nodig)

attachment.php
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    53 KB · Bekeken: 96
Verbreek je die verbinding op het moment dat je hem via iets anders wilt aansturen?
misschien prepatched en als je er iets insteekt dat het overruled?!?

imo zeker een hele mooie instapper :okdan:
alleen jammer dat de jackies niet aan de onderkant zitten...
 
Kun je er niet bij Cas?
heel misschien net....
als ik op mn tenen ga staan...... :engel::engel:

de Atlantis is ontworpen met het oog op skiff gebruikers.....
als je m in een rack hangt, zoals ik zou doen, dan hangen de kabels erg snel voor de faders/potmeters....

na een half uur patchen is het toch altijd een grote spaghetti kliederboel aan kabels :D
 
Ojee daar gaan mijn komende jaren vakantie :dubbel:

En er staat bij dat ie 'Normalled' gepatched is die sequencer, dus ik denk dat ie ook te overrulen valt zodra je iets anders voorin erin steekt dan ja!
 
Laatst gewijzigd:
Da's een leuke vergelijking, ik denk dat alle pakketjes die ik afgelopen jaar ontvangen heb zelfs mogelijk meer kilometers hebben afgelegd dan ik de rest van mijn leven zal doen.. :D
 
Kweenie, ik vind patchen juist een van de leukste dingen van een rack. Dit ziet er dan uit voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een rack of een doos.
dat kan nog steeds hoor ;)

hij heeft alleen veel mogelijkheden, die anders weer losse modules zouden zijn, heel compact samengepakt in eén en biedt ze voor imo een goede prijs aan..... :okdan:

dit wordt denk ik de hit van 2014! 8)
 
Back
Top