Roland CSQ600 vragen

cuba7000

Ouwe rot
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.491
Locatie
Rotterdam
Roland CSQ600 vragen

werkt hij net zoals bij een sh101 dat je de noten speelt en hij dan steeds een stapje verder gaat ?

kan je hem ook gewoon op 2 bars zetten en dan inspelen ,gewoon dat hij altijd 32 stappen maakt ook al speel je maar 2 noten in ?

werkt de sync trig in met een trigger uit bv de 808 en kan je de CSQ reset geven zodat hij dan op stap 1 begint ?
 
ja thanks,ik heb in gekeken,maar maar over het zetten van 1 of 2 bars kom ik toch niet tegen
 
Als ik me goed herinner wordt het einde van een pattern bepaald wanneer je in opname modus op stop drukt, daarna looped ie naar de eerst ingespeelde noot. In steptime kun je eventueel nog een rust invoegen, dan is wat je wilt zeker mogelijk.
Ik speelde zelf altijd eerst de melodie in in cv mode en gebruikte dan de 808 trigger om er een ander ritme aan te geven.
Je gebruikt de reset button voordat je 808 start om hem op de eerste tel te zetten.
Aansluiten via dinsync en hem gebruiken als gewone sequencer is niet de moeite waard vind ik, deed ik ook nooit want dat kon via de MC4.
 
Back
Top