[Deep House] - EveryDay

In de clips heb ik sommige delen naar beneden getransposed (is dat nederlands?) en voorzien van delay/reverb en de gebruikelijke eq/compressie. Dat is het...

Ik zou in het NL's niet een woord weten voor transponeren. Het zal dus moeten worden "in een andere toonsoort gezet"

Paul
 
Ik zou in het NL's niet een woord weten voor transponeren. Het zal dus moeten worden "in een andere toonsoort gezet"

Paul

Maar transponeren IS het Nederlandse woord voor "to transpose" :eureka:


Lekkere track trouwens, het kabbelt lekker voort.
 
Supertoffe smoothe chords, vooral als ze gefilterd worden. Wat mij betreft mogen ze in de track langer in die lowpass filter blijven hangen, en heel af en toe maar open gaan. Persoonlijk dingetje denk'k'. Tempo vind ik heerlijk zwoel. Sampletje doet het bij mij ook goed.
 
Tof nummertje, als ik dan toch een enig puntje van kritiek kan geven: Ik vind het akkoordje net iets teveel op de voorgrond. De chords iets stiller in de mix, zodat het een geheel vormt met de track.
 
House is niet mijn ding, maar de mix/compositie zit erg goed in elkaar.
Ik zou het zelf in iedergeval niet beter kunnen.
Mijn puntje van kritiek; ik zou er persoonlijk nog een wat diepere sub bas lijn in verwerken ergens.
 
Heerlijke track man! Ben het eens met de comment over het gefilterde stabje, die mag van mij ook wel lekker lang dicht blijven. Heb je al geprobeerd iets met een sax sampletje te doen?
 
En een paar mooie hoge strings.. 2e keer geluisterd nu, blijft lekker!
 
Back
Top