Bleep Labs Bleep Drum!!!

Hahahaaaaaah leuk! Weer een nieuw vriendje solderen :)

http://bleeplabs.com/store/the-bleep-drum/



The Bleep Drum is an Arduino based lo-fi rad-fi drum machine designed by Dr. Bleep.

- Four sounds, two with pitch control
- Four selectable sequences
- Record patterns just by playing them
- Tap tempo
- Reverse mode
- Hyper Noise 30XX mode
- Stereo 1/8″ output

Ik heb er twee besteld :D
 
En voor 60 euri, das toch kei leuk man!

Er kan ook midi op komen in de toekomst. En je kan er triggers op maken... kei leuk allemaal weer!

Ik heb al meerdere van die dingen van hun, de kids zijn er dol op :D

 
Ik word misselijk van dat filmpje :D
 
Vet............heb hun site meteen in m'n favorieten gezet........moet nog steeds m'n bleeplab afmaken heb er een probleem mee ligt al een paar jaar in de hoek.

grt G-J
 
Welke heb je? Ik heb er meerdere.. Wellicht kan ik helpen.
 
Had ooit zo'n bouwpakket gekocht via de site "diegitaarwilik".........zat 1 onderdeel (stabilisator) die leek niet op die stabilisator in 't boekje op de foto's..............waarschijnlijk heb ik die verkeerd om gesoldeerd.
 
heb er ook maar twee besteld

ga ik samen met iemand solderen die nog minder ervaring heeft

kan gewoon met normale soldeerbout en normaal tin toch? nog iets waar je aan moet denken?

mooi instapproject DIY

wil ook even uitzoeken of je toch niet kunt triggeren/midi-en
 
dees hadk keertje ..getsjekt klonk nog ok ook
leuk / cheap diy project;-]
:okdan:
 
Okay, ik heb hem eindelijk achter een eurorack paneeltje zitten. De clock uit werkt prima, clock in heb ik nog niet echt naar gekeken. Tot nou toe vreselijke lol mee gehad. Als je bang bent dat de 4 geluidjes te statisch of eentonig zijn, geen probleem als je hem tussen wavefolders en filters hangt!
 
Sowieso is het een knetter geinig ding om op kantoor echt iedereen helemaal gestoord te krijgen :D

Als je hem programmeert is ie wel wat schommelend in zijn tempo. Is dat bij jou ook? Ben nog bezig het ding in een mooi bakje te maken met triggerde enzo, maar dat duurt effe. Budget is nogal schaars hier met een huishouden.
 
Jaa idd hehe. Vooral wanneer je de pitch van die tom op zn laagst zet (en deze verandert in een zwaar aliasserende 808 kick). Maar goed ik houd daar wel van, beetje een vage swing! Afglopen nacht heb ik m gebruikt als master clock voor mn modulaire synth, dolle boel hoor...
 
C9AEEE2D-4CCD-442F-96A1-9C10826801D0-1962-000002828A60CAFC.jpg


Zo zit ie erbij momenteel...
 
C9AEEE2D-4CCD-442F-96A1-9C10826801D0-1962-000002828A60CAFC.jpg


Zo zit ie erbij momenteel...

Hah, cool man. Ik heb geen geld meer, anders had ie al in een kasje gezeten. Misschien van de week..
 
Hahahaaaaaah leuk! Weer een nieuw vriendje solderen :)

http://bleeplabs.com/store/the-bleep-drum/

The Bleep Drum - YouTube

The Bleep Drum is an Arduino based lo-fi rad-fi drum machine designed by Dr. Bleep.

- Four sounds, two with pitch control
- Four selectable sequences
- Record patterns just by playing them
- Tap tempo
- Reverse mode
- Hyper Noise 30XX mode
- Stereo 1/8″ output

Ik heb er twee besteld :D


die vonk leuk idd .. eens ronthouduh.. wrakantie cash om de hoek leuk project
:doei:
 
Back
Top