j.baars - Trouble in Tunis

Dit doet me denken aan de tijden in de oefenruimte waarin eenieder voor zich aan de gang gaat.. de drummer verveelt zich, de gitarist staat te kloten en de bassist heeft er ook geen zin meer in.

Hier deed het mij ook aan denken. :P
Het nummer is wel apart, weer eens wat anders. Wel zou ik een ander distortionpedaal aanraden want dat gitaargeluid is helaas echt niet mooi.
 
tsja, maar als je ¨mooie¨ gitaargeluiden wilt horen dan kan je misschien beter ergens anders naar gaan luisteren.....

bob dylan ofzo...

ik vind mijn geluid prima de luxe zo.....

:koffie:
 
Duizend maal excuses. Ik heb nooit geprobeerd om Baars aan te vallen.
Ik hoorde slechts dingen die ik Baars-onwaardig vond....
Zelf kan ik duizenden dingen opnemen, maar ik heb er helaas de tijd en de inspratie niet voor.
Ik ken best wat meer dan de 'Kermis'-accooorden....
 
Heheh, zelfspot is altijd goed :D
 
Duizend maal excuses. Ik heb nooit geprobeerd om Baars aan te vallen.
Ik hoorde slechts dingen die ik Baars-onwaardig vond....
Zelf kan ik duizenden dingen opnemen, maar ik heb er helaas de tijd en de inspratie niet voor.
Ik ken best wat meer dan de 'Kermis'-accooorden....


ik geloof er allemaal geen reet van, zoals al jou posts een nogal merkwaardig geurtje verspeiden....

/
 
Je krijgt een stem voor je "unieke stijl" enigsinds schizofreen, maar wel eigenzinningben daarom mijn stem!
 
Je bent heilig. Met je reparatieposts ben je onverbeterbaar. Hou je daaraan. Met de muziek ben je wel te verbeteren...
 
Late tijdspost: men is eerlijker wanneer hij dronken is. Dus behoorlijk eerlijk...

Op basis van het tijdstip van de post van Baars conclusies trekken over zijn drankgebruik, is net zo intelligent als op basis van de inhoud van jouw post conclusies trekken over de omvang van je ego of je gereedschap.

Wees gegroet!
 
Late tijdspost: men is eerlijker wanneer hij dronken is. Dus behoorlijk eerlijk...

Je bent heilig. Met je reparatieposts ben je onverbeterbaar. Hou je daaraan. Met de muziek ben je wel te verbeteren...


wat een absoluut zinloos gebral weer, zoals wij zoondertussen allemaal wel gewent zijn...

man man man, ga eens hulp zoeken ofzo....

/
 
Bericht door een moderator:
Als jullie elkaar zo leuk vinden huur dan een hotelkamertje , en laat dat dan niet blijken hier op het SF ... bij negeren van mijn verzoek volgt een gepaste modactie
 
Volgens mij wou Mark daarmee zeggen dat hij het echt meende, en ik geloof um ook nog. Maar ik heb dan ook bier op :D

Maar verder moeten we naar Heuvelboom luisteren.
 
Bericht door een moderator:
Als jullie elkaar zo leuk vinden huur dan een hotelkamertje , en laat dat dan niet blijken hier op het SF ... bij negeren van mijn verzoek volgt een gepaste modactie


mag ik jou er trouwens even op wijzen dat die gast in mij topic loopt te zieken?

:mega:
 
Back
Top