j.baars - Trouble in Tunis

Dit doet me denken aan de tijden in de oefenruimte waarin eenieder voor zich aan de gang gaat.. de drummer verveelt zich, de gitarist staat te kloten en de bassist heeft er ook geen zin meer in. Toch lijkt er een soort van lijn in te zitten, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik zat te wachten tot er een soort phoenix uit de as zou verrijzen.. helaas gebeurt dat niet echt.

Als anders for the sake of anders je ding is, dan kan je hier denkik wel wat mee.
 
Heel apart, maar niet iets om zo even te luisteren. Leuk voor een vechtscene of science fiction film.
Noemen ze dit geen Retro? Ligt wel een beetje buiten het synth gebeuren...
 
Gitaar is ook van hout, :D Kun je ook op zitten, zoland de hals niet naar de knoppen gaan

Ik vind het meer gitaar dan synthesizer, ik ga meer voor het synth gebeuren.

Maar dat is subjectief, ik weet het....
 
Het doet me in de verte denken aan Lou Reed met Metallica alleen mis ik dan hier Lou Reed.
Je moet het naar hem toesturen en vragen of hij er een tekst in kan praatzingen. Ik hou dr wel van.
 
noemen ze dit retro :-) haha

ik vind het interessant, alhoewel ik het gevoel heb, dat dit juist het stadium is, de beste ideen eruit te filteren en nauwkeuriger uit te werken. De echt affe track moet dus imho nog komen
 
Eigenlijk een typische Baars productie en dan in positieve zin ;) De titel van het nummer zegt genoeg over de track en dekt daarmee de lading. Verder lekker creatief gebruik van de geluiden en instrumenten. Ik zie zo de markt in Sous weer voor me...:D
 
hahaha..je moet je muzikanten eens leren samenspelen J Baars! Leuk experiment bdw.
 
Heheh :D

Eigenlijk moet je dit zo hard afspelen dat je PA er moeite mee heeft. Ik bedoel, als je dit afspeelt op speakers en versterkers die je kan tillen klopt er iets niet. Ik ga denk ik zaterdag effe de bar medewerkers pesten bij aanvang :D

!!!+1!!!
 
Ik hoor PCM drumgeluiden. Dat zou volgens de 'Baars'-normen niet acceptabel zijn.
De gitaren zouden uit elke synth afkomstig kunnen zijn: de distortion maakt het geluid, onafhankelijk van wat je erin stuurt.
Je kunt mij afkraken op mijn smaak, of op mijn synth-keuze, maar met wat ik heb gehoord, zou ik beter kunnen maken dan wat ik net gehoord heb, met de apparatuur waarvan velen zeggen dat het 'crap' is. :)
 
Laatst gewijzigd:
Ik hoor PCM drumgeluiden. Dat zou volgens de 'Baars'-normen niet acceptabel zijn.
De gitaren zouden uit elke synth afkomstig kunnen zijn: de distortion maakt het geluid, onafhankelijk van wat je erin stuurt.
Je kunt mij afkraken op mijn smaak, of op mijn synth-keuze, maar met wat ik heb gehoord, zou ik beter kunnen maken dan wat ik net gehoord heb, met de apparatuur waarvan velen zeggen dat het 'crap' is. :)


aldus de man waarvan we zoondertussen allemaal weten dat er hier een serieus gevalletje van stront in de oren aan de hand is....

de drums zijn samples....
en de gitaren zijn gewoon gitaren ( van die echte met snaren, weet je....
dat is ook verder prima te horen.

en als jij het beter kan, waarom doe je het dan niet?

ow, ja ik weet het al, ik denk dat het schema te moeilijk is voor jou kermisbandjes oren.

/
 
Dat zou ik nou wel eens willen horen eigenlijk...
 
Back
Top