Void Pointer - Schlankzaal

Gaaf gedaan die resonanties in het begin, en sowieso een waar geluidsfeest in de track, echt goed opgenomen! Ow wauw, ineens die diepe bass/kick, lekker hoor!! Heerlijk klankfestijn, dat was prettig voor de oren!!!
 
Lekker bezig geweest met experimenteren in een alles kan en mag setting, levert een mooi resultaat op, mooie klanken met een ietwat hippie sfeer.
 
Nog even via deze weg (blijkbaar ben ik toch geïndoctrineerd door bijlevel :engel: )..

@The Big Ear @P-Nutz @Transistor @Danny @DungBeatle @jserle @Ytse @Jason31 @MstrFX @Mr_Synth @flyweight @e-Gloomy-nations @Dr. RiPsaw @vink @bijlevel @Fifth Bot @Tierelantijn @demian @jando @metatron

...echt mega bedankt voor alle feedback! Dat doet ons deugd! 🙏 Altijd lastig om in te schatten hoe dit bij mensen valt. We hebben in ieder geval genoten van alle reacties tot nu toe.

Dit klinkt nice en zo innovatief en expressief. Hoe doe je't maar, geweldig gewoon... Mag ik hem draaien op Bullet?

Uiteraard! Ben benieuwd!

heel mooi, heeft iets oosters ; in het vatten van het moment
-zou zo in een tempel gespeeld kunnen worden

ambient uit beste traditie/stal

Dank 🙏 Dit was ook wel een beetje het idee. Het was op meerdere vlakken een spirituele aangelegenheid. Fijn dat het terug te horen is.

het intieme en de breekbare geluiden van de hele track bevalt mij zeer. het is natuurlijk zeer kunstzinnig en zou eigenlijk onderdeel moeten zijn van een totaal performance met dans en video.

Nou, daar zeg je wat. We zaten er al aan te denken om er beeld / video bij te maken (we hebben allebei een AV achtergrond). Bij deze bevestigd, cheers :)

Veel success nog allemaal! :okdan:
 
Het intro had ik wat moeite mee om de aandacht bij te houden, maar daarna is hij fraai. Interessante benadering m.b.t. de totstandkoming, lijkt me leuk om te doen!
 
Laatst gewijzigd:
Jaa, deze kende ik van het tracks-gedeelte en vind 'm nog steeds gaaf. Mooie geluiden en sfeer, heel cool neergezet. Zodra de flow begint, in die tweede minuut, begint het ook écht. Superfijn. Benieuwd naar een volgende!
 
Originele inzending, vooral ook door de manier waarop het tot stand gekomen is. Klinkt mooi helder en open ook allemaal. Moet wel bekennen dat ik hier en daar wat heb geskipt vanwege de lengte en de trage opbouw.
 
Leuk zeg van die free flow weekenden met je vriend, da's tof!
Mijn indruk is dat de eerste twee minuten het wat leuke sounds zijn die langskomen en dan klinkt het nog wel wat experimenteel maar als dan na 2 minuten wat ritme erbij komt dan krigt het een stuk meer samenang, nog steeds wel allerlei sounds maar het klinkt meer coherent op die manier.
Ik kon 'm wel uitzitten omdat je door het ritme dan wat meegenomen wordt en benieuwd blijft naar wat er komen gaat.
Kreeg een beetje herinneringen aan de ouwe Can platen toen ik zat te luisteren.
 
Mooie jam die erg goed gemixt klinkt, hebben jullie daar dan veel tijd aan besteed voor het opnemen? Dus zeg maar eerst alles mooi zijn eigen plek geven? Dat opsluiten in een vakantiehuisje staat hier ook nog wel op de bucketlist, lijkt me erg leuk :)
 
Hoe een track tot stand ie gekomen, boeit mij in de regel eigenlijk niet zo. Natuurlijk wel leuk om te lezen, maar het resultaat is wat voor mij relevant is. Als track pakt deze inzending mij niet zo. Als je er een echte track van zou maken, een minuutje of 5, ben ik waarschijnlijk helemaal om. Kop en staart eraan. Netjes afmixen en gaan :).
 
Mooie jam die erg goed gemixt klinkt, hebben jullie daar dan veel tijd aan besteed voor het opnemen? Dus zeg maar eerst alles mooi zijn eigen plek geven? Dat opsluiten in een vakantiehuisje staat hier ook nog wel op de bucketlist, lijkt me erg leuk :)
Ik moet zeggen dat het meestal een beetje vanzelf gaat. We lopen vaak te pielen met geluiden totdat we iets op het spoor zijn, en dat is dan vaak iets wat al redelijk op elkaar afgestemd is. Uiteraard doen we achteraf nog wel wat mixage, maar niet al te rigoureus 😊
 
Back
Top