Slate Pro Audio: The Raven MTX

Mwoah" een groot touchscreen is niets nieuws en die verouderde iphonedock zit in de weg toch? Ik heb het filmpje zonder geluid gezien maar wat kost dit? Bovendien: ik werk wel vaker met daw's en tochscreens en vind het niet altijd lekker schuiven. Bovendien is de kans dat je onbedoeld een knoppie aanraakt erg groot met alle gevolgen van dien.
 
Dat vind ik nou ok met al die touch rommel. Je kan alles besturen met zon ding, maar je moet zo goed kijken naar dat scherm joh. Er gaat voor mijn niks boven tastbare knopjes. Niks meer hands on dat een tafel met 40 kanalen en 12 auxen. Heb er net eentje gekocht :D

Is wel minder leuk om de trap op te sleuren...
 
Ik vindt het er wel kinky uitzien...

Alleen heb je het volgende probleem. het scherm moet dichtbij staan om het te kunnen bedienen.
Daardoor zit je contineu met je neus boven op het scherm. Ook moet die tochwel rechtop staan. Dus zit je ook nog is continue met je armen boven je hooft te werken. Als je hem dan weer plat legt zit je met kijkhoek enzo... Denk als je hier een dagje mee werkt dat je helemaal geflipt ben.
 
Touchscreens zijn totaal niet tactile, alles heeft een gigantische latency, niet geschikt om realtime te mixen. Kan me er op m'n ipad3 al aan ergeren, met ios6 helemaal, kan je nagaan als je 20k voor zo'n Raven neertelt. Win8 heeft trouwens standaard touch ondersteuning, je koopt nu een 24" touch scherm in HD al voor zo'n 400€ Steven is een aardige gozer, maar dit lijkt me kansloos.
 
buitengewoon geweldig...

hoe meer ze zo'n spullen maken,hoe beter

ooit zal ik mij nog wel een ssl kunnen betalen!

PietjePieter -> je bent er helemaal op
 
buitengewoon geweldig...

hoe meer ze zo'n spullen maken,hoe beter

ooit zal ik mij nog wel een ssl kunnen betalen!

PietjePieter -> je bent er helemaal op
Wat heeft dit met SSL van doen?
 
Nou m'n Linn nog verder poetsen en goedmaken, dan een Crest GTX Century kopen.
 
Ben zelf ook verre van overtuigd.

Het grootste probleem dat ik ermee heb is wat er op het display geshowed wordt.

Ik wil niet exact hetzelfde van de fysieke wereld op een digitaal touch screen hebben.
Dan wil ik namelijk een totale andere GUI zien dat optimaal gebruik maakt van touch.
Daarnaast vind ik het ding veel te hoog waardoor het op elke mogelijke manier net lekker in de studio te plaatsen valt.

Verder mot er gewoon echte faders en knoppen op zitten.
mtx.png
 
Ja maar die gozer brengt het wel overtuigend hoor.

Ja zo praat Steven altijd voor mij een beetje te overdreven.
Hij is wel heel erg overtuigd van dit product zo zweert hij bij alles wat hem lief is dat touch screen faders beter werkt dan echte faders.
 
Maar, kun je er ook mee bellen ?

Heheh :D

Ik zie de eerste tiener met teveel vet en heupbroekje al staan in de bus :duivels:
 
Back
Top