[:: Video Jamsessie ::] C in actie ;-)

C738

Meubilair
Lid sinds
5 december 2002
Berichten
6.194
Locatie
Westkust
Dat was echt lang geleden dat ik zo lekker heb zitten jammen :-)

Spelen met wat drums uit de MPC2500, synth sequences uit de monomachine en wat samples uit de octatrack :-)
Ik heb mn sidechain ingangen van mn compressors op de aux bussen dus veel varieren met ducking :-)



-C-
 
Gaaf man.
 
Hupsakees! Lekkere kletser!!
 
klinkt goed, maar is het met de camera zelf opgenomen? Misschien volgende keer een los spoor opnemen en dan onder je filmpje plakken.
 
Heya!

thanks iedereen.
Nee het is opgenomen met mn logitech webcam software omdat ik ff niets anders beschikbaar had en mn internet in de studio het niet doet (yeuy UPC).

'k Wil nog ff rustig zoeken naar gebruiksvriendelijke freeware die goede kwaliteit beeld en geluid op kan nemen zonder al te veel poespas :-).

-C-
 
Lekker, acid techno! Een beetje te acid voor mijn smaak maar goed gelukt! Strak "gespeeld" voor een jamsessie. Petje af.
 
Heya!

thanks iedereen.
Nee het is opgenomen met mn logitech webcam software omdat ik ff niets anders beschikbaar had en mn internet in de studio het niet doet (yeuy UPC).

'k Wil nog ff rustig zoeken naar gebruiksvriendelijke freeware die goede kwaliteit beeld en geluid op kan nemen zonder al te veel poespas :-).

-C-
Ach so, heb voor m'n Paia Fatman demo de video met een foto camera opgenomen en de audio met Audacity en daarna samengevoegd.

 
Back
Top