Je modulaire setup - Foto's ! -

IMG_1013.jpg
 
Ja, dat is ook het enige wat ik kan betalen. Zou ook wel een Bugbrand of Hoordijk setupje willen, maar hou het maar voorlopig maar bij eurocrack, ben er trouwens wel echt tevreden over hoor.
 
Mooie behuizing ook! :okdan:

Zelf gemaakt? Wat voor hout is het? :)
 
Ja, dat is ook het enige wat ik kan betalen. Zou ook wel een Bugbrand of Hoordijk setupje willen, maar hou het maar voorlopig maar bij eurocrack, ben er trouwens wel echt tevreden over hoor.

jzs wel denk een door dacht setje ..
idd dan hebje wel mooi setje / met nog mooier rackie
 
Ik was even die Ross Lamond link aan het checken en zag dit plaatje. Heeft iemand een idee waar die rails te koop is?

Ik weet dat rails per meter los te koop is maar dit is volgens mij 84e zonder 19 rack oortjes. Tiptop heeft ze maar met 19" oortjes....en dat wil ik niet :D

image_79969.jpg
 
Last edited by a moderator:
84he is de binnenmaat van een euro rack 19"...
als je zelf een cabinet bouwt/laat bouwen is de breedte van het cabinet helemaal aan jou en je modulairplanning :)

denk wel dat het verstandig is om altijd op een veelvoud van 4he uit te komen :)
 
Wat is dat LFlab?

Le LFlab c'est moi! (om er maar eens een verhaspelde historische quote doorheen te gooien)
Bouwde oorspronkelijk pedaaltjes en preamps voor basgitaar, ben bassist, en op het basgitaarforum hield ik bij wat ik allemaal aan het hobbyen was, en toen is die naam "low frequency lab" ontstaan.
Over die rails, mijn cases zijn 120te, gebruik houten balkjes. Handig als de gaten in zelfgemaakte paneeltjesniet helemaal juist zitten. En frac past er ook in (niet fraai, en frac vind ik zowiezo een beetje een merkwaardige standaard, maar Blacet maakt mooi spul).
 
dit dus:

image_79973.jpg

image_79974.jpg
 
Last edited by a moderator:
Back
Top