Welke Mixer past het best in mijn Setup... (Helpp!!)

ShaolinWiz

Nieuwkomer
Lid sinds
9 mei 2022
Berichten
23
Locatie
GENT
Dag iedereen :okdan::kroon:

De laatste tijd ben ik meer hybrid beginnen werken door middel van synthesizers en effect pedals al sukkel ik vaak met het recorden in ableton / mixen tot een track.
Ik ben dus opzoek naar een mixer die in mijn Setup past...

Setup : I Mac
Dreadbox Typhon
Prophet Rev 2
Digitakt
Digitone
Hologram Microcosm (Effect pedal)
Walrus SlÖ (Effect pedal)


-Graag zou ik mijn Effect pedals meteen kunnen gebruiken op alles van mijn synthesizers, ik heb gelezen dat dit kan via AUX send & returns.

-Ook zou ik graag een paar tracks van mijn ableton aansluiten op de mixer. Dit kan dan weer via een mixer die connected is via USB. Al kan dit bij sommige mixers soms zorgen voor een ruis die erbij komt ? (correct me if i'm wrong)

Na wat opzoekingswerk kwam ik uit bij de Allen & Heath ZED14 en ik twijfel om deze te kopen -> Allen & Heath ZED-14

Denken jullie dat dit een goeie buy is?

Kan ik er alles mee doen wat ik wil?

Kent iemand een ander alternatief???

Peace en bedankt voor de hulp !! :halleluja
 

Attachments

  • Studiooooo.jpeg
    Studiooooo.jpeg
    263,6 KB · Bekeken: 160
loopop heeft recent een film gepost met wat ideetjes ivm studio... Ik denk al direct aan patchbays, routings enz. Besef dat hardware mixen veel meer kost dan n mixer.
 
Deze


Of deze



Ik ben niet zo fan van de A&H Z reeks.
Faders voelen vr mij veel te zacht
Bijvb

Oeps mijn voorstellen zijn wel dubbel budget dan jouw voorstel, maar je koopt best je mixer future proof.

Die soundcraft kan bijvb multitracken naar jouw pc ipv enkel main mix in stereo via usb

Een minimum van een sub out of group out is ook altijd handig.
Graag zou ik mijn Effect pedals meteen kunnen gebruiken op alles van mijn synthesizers, ik heb gelezen dat dit kan via AUX send & returns.
ja dat kan zet dan wel het jouw fx pedaal op volledig wet signal en niks van dry.
 
Back
Top