Snelkookbami - Great Migrations

(zodra ik geld heb wordt dit een JP8000
Das een oudje maar super vet om mee te spelen. Kan mij nog goed herinneren dat i net uit was.....was ik 18 ofzo, kwijlend in de winkel spelen, super duur nutulek :P

OT.....Maar ook kwalitatieve vooruitgang.....jij was het toch die tijdje trug een tack plaatste en m releaste in russia oid omdat ze m in Ned. niet willen ?
 
Laatst gewijzigd:
Ja zo'n JP is heerlijk speelgoed hoor....ik heb een JP8080 en zit regelmatig aan al die schuifjes en knopjes te pielen, je kunt hem ook goed als midicontroller gebruiken!

Verder ben ik inmiddels ook bijna helemaal VST, mijn favoriet is de Absynth. Ik zal es op de VSTi's googelen die je noemt, altijd leuk voor nieuwe inspiratie, thanx.
 
Als je al de JP6K hebt, zou ik geen JP8*** kopen. dit is juist een van de weinige VSTi's die redelijk dicht bij het orgineel zit.
 
OT.....Maar ook kwalitatieve vooruitgang.....jij was het toch die tijdje trug een tack plaatste en m releaste in russia oid omdat ze m in Ned. niet willen ?
Lol toch maar je post ge-edit, lekker veel gezopen gister?
Jep, in polen en in Rusland deed hij het beter dan ik zelf verwachtte. Het werd pas erg leuk toen hij in de radioshow van Roger Shah (DJ mag #51) werd gedraaid.

Als je al de JP6K hebt, zou ik geen JP8*** kopen. dit is juist een van de weinige VSTi's die redelijk dicht bij het orgineel zit.
Maar op de JP8*** zitten meer oscillator waves, op je JP6K niet. Wat zou je dan aanraden voor hetzelfde geld?
 
zou eerder iets doorsparen voor een slim phatty of anders een Mopho o.i.d. gewoon een lekkere monofone dikke osc voor basslines. krijg je gelijk een lekkere organische feel in je tracks.
 
Lol toch maar je post ge-edit, lekker veel gezopen gister?
Jep, in polen en in Rusland deed hij het beter dan ik zelf verwachtte. Het werd pas erg leuk toen hij in de radioshow van Roger Shah (DJ mag #51) werd gedraaid.

Dan heb ik doe goeie voor mij en mn comment terecht. Heb je een cursus gevolgd ?
 
Vet mooie track! Kan eigenlijk zo op een mix cd van de oude Global Underground serie. Krijg er een beetje het 'Ibiza-gevoel 2009' van met Tiesto in de Privilege...8)8)
 
zou eerder iets doorsparen voor een slim phatty of anders een Mopho o.i.d. gewoon een lekkere monofone dikke osc voor basslines. krijg je gelijk een lekkere organische feel in je tracks.
Baslijnen zijn niet echt belangrijk voor mijn muziek denk ik, ik heb liever iets wat goed werkt in de mid en high range. Misschien een Virus dan?
Vet mooie track! Kan eigenlijk zo op een mix cd van de oude Global Underground serie. Krijg er een beetje het 'Ibiza-gevoel 2009' van met Tiesto in de Privilege...8)8)
danku! Helaas doet tiesto hedendaags alleen maar poep maken. Wel jammer, hield echt van die vent.

Pablo en Man-T overigens ook bedankt :okdan:
 
Baslijnen zijn niet echt belangrijk voor mijn muziek denk ik, ik heb liever iets wat goed werkt in de mid en high range. Misschien een Virus dan?

danku! Helaas doet tiesto hedendaags alleen maar poep maken. Wel jammer, hield echt van die vent.

Pablo en Man-T overigens ook bedankt :okdan:
Als je mid hoog wilt dan heeft de virus i.d.d. wel veel karakter en geeft meer diepte aan je track
maar, afhankelijk van wat je wil natuurlijk, is van "hol" naar "dik" laag ook wel lekker
 
Back
Top