Uitslag Synthforumcontest 2011

Jaaahaaaaa maaar ik ben verbaasd over de uitslag
Ik wil de uitslag niet veranderen
Joehoeeeeeeee hallo?

Dat proces van stemmen enzo heb ik redelijk in de smiezen.. Denk niet dat ik NOG een keer uitleg over nodig heb

Okeeeheee maar dat is dan toch nog steeds achteraf klagen? Maar ik heb een sterk vermoeden dat we het hier niet over eens gaan worden :P

Kom op, geef het toe: je bent gewoon ontzettend jaloers 8)

Ook hoi trouwens he
 
Leg me dan eens uit hoe je vooraf verbaasd over een uitslag kan zijn, nounounou
Lastig he
Ik klaag niet achteraf
Ik uit mn verbazing
Sjonge jonge hehe
Hoi ook :baco:
 
Het leuke, gekke en af en toe zure van muziek is en blijft natuurlijk dat iedereen er een ander gevoel of gedachte over heeft, waardoor je zelf iets heel tof kan vinden wat een ander volkomen kut vindt. Waarom staan nummers anders in de Top 40 als iedereen ze crap vond?

Cool trouwens om te zien dat Pablo's nummer op dit moment al 865x is beluisterd! waar een beetje promotie, al dan niet in negatieve vorm al niet goed voor is :-)

Ik heb het nummer ook al vaak gedraaid, nog voor deze uitslag, en vind de sfeer vooral erg geslaagd. De zang past daar prima bij, al vind ik ook wel dat daar nog wat verbeterd zou kunnen worden. Qua muziek zit het prettig in elkaar, en daarom verdiende zijn track mijn stem. En tsja, met genoeg stemmen kan je zomaar ineens winnen!
 
eh Pablo, het is niet mijn smaak en zo , en gefeliciteerd natuurlijk, wie kan erover discuteren dat jij gewonnen hebt als je zowel eerst als eigenlijk zelfs ook een beetje tweede bent.
Maar ,met respect, met deze quote van je (sic)"Vervolgens, en ik maak het nog epischer dan het is, waren ook enkele tracks (een paar van deze, gelukkig) die beter bij een "cunttest" hoorden, maar ik ging daar niet rond te zeggen dat "hoe in godsnaam had die vent dit geplaatst voor een contest, wees min of meer een beetje respectvol" doe je jezelf als winnaar weinig eer aan. Ik denk dat het niet voor iedereen even evident is om ook eens iets te posten, maar ik denk dat werkelijk niemand iets post zonder respect voor de contest, maar eerlijk geïnteresseerd is wat een ander nu van zijn of haar muziek vindt. En uiteraard staat niet iedereen op hetzelfde niveau.
maar nogmaals, 2/3 van het podium bezetten, je moet het maar doen!:halleluja
 
[...]Maar ,met respect, met deze quote van je (sic)"Vervolgens, en ik maak het nog epischer dan het is, waren ook enkele tracks (een paar van deze, gelukkig) die beter bij een "cunttest" hoorden, maar ik ging daar niet rond te zeggen dat "hoe in godsnaam had die vent dit geplaatst voor een contest, wees min of meer een beetje respectvol" doe je jezelf als winnaar weinig eer aan. [...]

maar nogmaals, 2/3 van het podium bezetten, je moet het maar doen!:halleluja

Eerlijk gezegd was deze uitspraak van mij een beetje over de top, later dacht ik "oef, dit roept tot ruzie" en dat was uiteindelijk niet mijn bedoeling, dus wil mezelf excuseren. :)


Nogmaals en ook ondanks de minder positieve posts hierboven heb ik geen woorden om te zeggen dat ik erg dankbaar ben voor de suggesties en de stemmen op mijn track. Ik neem de prijs meer als compromis voor de toekomst om goede tracks te maken.
 
Laatst gewijzigd:
Eerlijk gezegd was deze uitspraak van mij een beetje over de top, later dacht ik "oef, dit roept tot ruzie" en dat was uiteindelijk niet mijn bedoeling, dus wil mezelf excuseren. :)


wou je ruzie......:okdan::D

:mega:
 
Ik geloof dat inmiddels uit de contest is weggehaald, wie er op wie heeft gestemd. Of kijk ik nou verkeerd?

Om elke schijn te voorkomen van 'stemmen belonen met een tegenstem' vind ik er veel voor te zeggen, als het stemmen anoniem gebeurt. Maar dan wel steeds kunnen zien hoeveel keer er al op je track is gestemd, want dat verhoogt de spanning wel lekker.

Verder ben ik het helemaal met Rainer eens: hartstikke leuk om onder 'vakidioten' muziek uit te wisselen, dat was voor mij ook de eerste keer. Ik ga ook zeker een Soundcloud account aanmaken!
 
Ik vind het een toffe track.
De zang is een beetje vals?
Ik vind dat persoonlijk mooi.

Eén ding begrijp ik niet: waarom spreek je Duits in dat bedankt-youtube-filmpje en zet je er ondertiteling onder terwijl je prima Nederlands spreekt?
:D:D
 
Haha! Ik vond het juist leuk (grappig). Ik spreek goed Nederlands, maar toch voor de camera gaat ietsje moeilijker (zelf die speech in mijn moedertaal moest ik 6X overdoen, heb er alle outtakes daar...).

Ik ga wel met mijn vocal-coach serieus aan tafel zitten :)
 
Ik gun Pablo's overwinning van harte. Helaas moet ik me aansluiten bij Fjoesz. Ik heb de hele contest niet gevolgd, maar ook ik kan niet anders dan mijn verbazing ventileren toen ik het winnende nummer beluisterde. Sorry en met alle respect Pablo en het is je echt gegund, maar er zitten tracks tussen de inzendingen die - als je een aantal muziekaal technisch, compositorisch en aarangementsmatige regeltjes in acht neemt - hadden moeten winnen.
Je gaat een sportprestatie toch ook niet beslissen adhv de kleur van de sportschoenen ??
Dus nee, voor mij wordt die contest pas waardevol als je de resultaten voorlegd aan een professionele jury.
 
Onzin! muziek gaat om gevoel overbrengen, niet over regeltjes, het is geen paardenconcours met puntenlijstjes
 
Back
Top