Mijn vakantiegeld gaat op aan:

Mijn vakantiegeld gaat op aan:

  • Dat krijg ik helemaal niet

    Stemmen: 9 25,7%
  • Vakantie natuurlijk wat anders

    Stemmen: 9 25,7%
  • Een weekje dobberen in het lokale zwembad en de rest van de tijd in de studio met m'n nieuwe gear kl

    Stemmen: 9 25,7%
  • Schulden terugbetalen van afgelopen tijd

    Stemmen: 3 8,6%
  • Weet ik nog niet

    Stemmen: 5 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    35
  • Enquete gesloten .

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Hoe spendeer jij je vakantiegeld?
 
Extra Tr-909!:D

Heb er 1 gevonden met een zeer orginele kick, snare, hi-hat, slide!

Echt totaal anders als mijn huidige! Terwijl dat er 1 is van de laatste srienummmers!;)

peace...
 
Een Korg SE50 (Lambda) en een Korg KR55:D

Met het overige stort ik de beerput die Mastercard heet weer een beetje dicht en mijn karretje moet weer een grote beurt.

M.a.w. vakantie? Wa's da?
 
Een 01v, alleen moet ik dat geld dus nog krijgen (als ik het al uberhaupt krijg).
 
Formant en nog wat klein spul..

p.s. De eerste 909s klinken inderdaad veel mooier. Niet die vervelende techno kick. ;)
 
Helaas geen vakantie geld voor mij:(

Dus word het de hele vakantie werken, en daarna pas gaan kijken naar leuke aankopen
 
Verbouwing van mijn nieuwe huis. Vooral de nieuwe studioruimte krijgt veel aandacht. Tjonge jonge... even naar de Gamma: 2 blikken verf kost meteen 32 euro! En dan te bedenken dat ik in totaal zeker 12 blikken nodig heb.... En da's dan alleen voor het houtwerk.

Pfff... wilde eigenlijk nog wel een leuk synthje ofzo kopen, maar dat zit er denk ik niet in.... Misschien een leuk tweedehandsje, dat zou nog kunnen.
 

Attachments

  • money_sad.gif
    money_sad.gif
    1 KB · Bekeken: 59
Vakantie naar Portugal, Pioneer PDP-433HDE, Access Virus B (als ik genoeg krijg een C) en als ik dan nog wat over heb een Lexicon MPX-500/550
 
Op vakantie naar Portugal, en een setje nearfields als het mee zit.
 
Vakantie, MPC en een goede midiinterface (AMT8, Midex of Edirol)
 
als folderbezorger en toetsenist krijg je dat allemaal niet.. tenminste, niet als je Ic3gl0vE bent
 
zou anders golfsurfen in fuerteventura,word denk ik gewoon scheveningen:D
 
Vakantiegeld? Was dah...

Shortwave: zo mooi mogelijk en passend timmeren en zo netjes mogelijk schuren. Vakwerk mag gezien worden. Slecht werk moet bedekt worden :D
 
3 weekjes Brazilie, op zoek naar de bossanova en het amazone regenwoud ;)

maar die laptop gaat er nog wel komen hoor ;)
 
Back
Top