Bax Amsterdam gaat verhuizen

Gezellig druk :D Maar mooie winkel inderdaad. Als ik eens in de buurt verzeild raak wil er wel een kijkje nemen.
 
Ik heb daar ook jaren gewoond in A'dam Oost maar die lokatie vond ik niet geweldig, ik kwam een keer en kon geen parkeerplek in de buurt vinden, dat zal nu in zuid-oost beter zijn en ze zullen meer aanloop krjgen op die manier want een beetje verstopt in de watergraafsmeer dan komen er mensen alleen maar die er ook echt moeten zijn.
Geen idee of dat nog zo is maar ik zette m`n auto in diemen voor gratis parkeren en de rest deed ik op de fiets.
Het is tegenwoordig dubbel elende want ik heb al een milieu bekeuring gehad op een plaats waar je helemaal niet kon parkeren.
Ipv dat ze me nu verwezen hadden naar een kaart waar je dan wel mag komen en parkeren.
Gewoon aan de rand van de stad is nog het beste. Ik woonde er trouwens ook in de buurt.
 
De woonboulevard is deprimerend, maar dit geeft me genoeg reden er eens heen te gaan.
Vanuit mijn woonplaats (Zaandam) een bijzonder gunstige verbinding die mij vanaf m'n voordeur met 1 overstap bij Bax voor de deur zet.
Fraaie winkel met een goede sortering als ik het zo zie.
 
Ik kom er wel regelmatig, de woonboulevard is niks aan inderdaad maar daar buiten altijd wel ok, ook erg multicultureel, je kan er lekker surinaams eten scoren. Ik ga binnenkort Bax daar wel even checken.
 
Ik kom er wel regelmatig, de woonboulevard is niks aan inderdaad maar daar buiten altijd wel ok, ook erg multicultureel, je kan er lekker surinaams eten scoren. Ik ga binnenkort Bax daar wel even checken.

Dat winkelcentrum is prima (zover als winkelcentra gaan) tenminste minder van hetzelfde, heb ik het idee. Probleem zit wmb aan de andere kant van het spoor, met die vreselijke Mediamarkt, die doodse woonboulevard en de voormalige bierhal en kabeltvzaal. Altijd een kouwe douche als je daar na een concert naar buiten loopt. Schijnt daar ook nog een voetbalclub te zitten, maar die kan ik al een tijdje niet meer vinden ;{
 
Vandaag een kijkje genomen bij de nieuwe Bax winkel. Eerlijk gezegd was ik een beetje teleurgesteld. Mooie grote winkel maar niet het gevoel dat er meer te zien was dan in de oude winkel. Qua synths was het duidelijk minder zelfs. Had gehoopt op een obx8 en/of Ub-xa. Nope, sterker nog, er was helemaal niets van behringer. Ook helemaal niets qua modular. Had er meer van verwacht. Misschien komt het nog en moet ik later nog een keer kijken.
 
Vandaag een kijkje genomen bij de nieuwe Bax winkel. Eerlijk gezegd was ik een beetje teleurgesteld. Mooie grote winkel maar niet het gevoel dat er meer te zien was dan in de oude winkel. Qua synths was het duidelijk minder zelfs. Had gehoopt op een obx8 en/of Ub-xa. Nope, sterker nog, er was helemaal niets van behringer. Ook helemaal niets qua modular. Had er meer van verwacht. Misschien komt het nog en moet ik later nog een keer kijken.
In een ander topic hier las ik dat Bax geen behringer meer verkoopt dus buiten wat voorraad wat er al lag zal er niet veel meer komen dus.
 
In een ander topic hier las ik dat Bax geen behringer meer verkoopt dus buiten wat voorraad wat er al lag zal er niet veel meer komen dus.

Da's weird, waarom zouden ze geen Behringer meer verkopen? Vond het op de oude Bax locatie toch wel leuk om ook die bakjes uit te proberen. Zo was de Deepmind voor mij echt een leuke bak die ik anders niet zo op mijn netvlies had.
 
Ik hoorde eens dat Behringer alleen nog maar met 'megaretailers' wil werken, zoals Thomann en Amazon. Waarschijnlijk omdat Behringer alleen per container wil leveren. Bax zou in die zin gewoon te klein zijn. Dit is van horen zeggen, dus neem het zeker met een korreltje zout.
 
Vlakbij de Arena? Als De Toppers last minute nog iets nodig hebben, hoeven ze niet ver te lopen.
 
Back
Top