Bax Amsterdam gaat verhuizen

Harry S.

Stamgast
Lid sinds
7 mei 2021
Berichten
192
Locatie
Amsterdam
De Amsterdamse Bax-vestiging gaat blijkbaar verhuizen op stand. Van de achterbuurt bij station Amstel naar de schaduw van de JC Arena.
Grapje: vond Amsterdam best al een prettige zaak. Zo te zien trekken ze in woonboulevard Villa Arena, wordt ruim 3,5 x zo groot.

bax.jpg
 
Niet te lang in de showroom blijven hangen anders mag je €30 parkeerkosten aftikken?
 
Niet te lang in de showroom blijven hangen anders mag je €30 parkeerkosten aftikken?

Dat valt daar juist wel mee.
Op zich wel beter bereikbaar ook met OV, dus ik ben er wel blij mee denk ik.
Hoewel Goes ook altijd wel een fijn uitje is.
 
Hopelijk wordt die toko op zn minst door drie ipv twee medewerkers gerunt(waarvan steevast één met pauze). Heb daar nog nooit niet uren in de rij gestaan voor een lege balie.
 
Dat valt daar juist wel mee.
Op zich wel beter bereikbaar ook met OV, dus ik ben er wel blij mee denk ik.
Hoewel Goes ook altijd wel een fijn uitje is.
Ik ben nog nooit bij Bax Amsterdam geweest, ik kom wel met enige regelmaat bij de vestiging in Goes omdat ik voor mijn werk sowieso regelmatig in de buurt moet zijn. Eerlijk gezegd vind ik het er meestal vrij troosteloos maar soms staat er leuke gear demoklaar.
 
Eerlijk gezegd vind ik het er meestal vrij troosteloos maar soms staat er leuke gear demoklaar.

Dat is het voor mij ook meer. Spullen in het echt zien die ik overweeg.
Zo heb ik daar de Subsequent en de Matriarch kunnen bepotelen en besloten welke het werd. ;)

Met leuk uitje doelde ik meer op het totale plaatje (Goes, Zeeland).
 
Ik ben nog nooit bij Bax Amsterdam geweest, ik kom wel met enige regelmaat bij de vestiging in Goes omdat ik voor mijn werk sowieso regelmatig in de buurt moet zijn. Eerlijk gezegd vind ik het er meestal vrij troosteloos maar soms staat er leuke gear demoklaar.
Je kan beter naar de Drankgigant gaan dan naar Bax.
 
Ja klopt, je kan sowieso beter naar Vlissingen gaan, daar is tenminste nog een mooie boulevard.
 
Bax Amsterdam nog nooit geweest maar kan me voor die regio voorstellen dat het fijn is dat het groter wordt met hopelijk meer demo modellen. Ik heb 3 Bax vestigingen op minder dan een uur rijden zitten dus meestal wel wat demo modellen die ik wil testen in de buurt. Drukte vind ik ook altijd wel meevallen daar (Rotterdam, Goes en Antwerpen)
 
Jammer, ik vond de oude locatie wel prettig gelegen (ook mijn oude buurtje dat wel). Overigens was het toen ze er kwamen een wat vergeten hoekje, inmiddels staat het wel vol met best luxe appartementen daar. Groter vind ik trouwens niet altijd beter, maargoed, zolang de synths maar blijven, want het is toch echt wel lekker om met al dat spul zonder gezeur te kunnen spelen.
 
ik vond de oude locatie wel prettig gelegen (ook mijn oude buurtje dat wel). Overigens was het toen ze er kwamen een wat vergeten hoekje, inmiddels staat het wel vol met best luxe appartementen daar.
Ik heb daar ook jaren gewoond in A'dam Oost maar die lokatie vond ik niet geweldig, ik kwam een keer en kon geen parkeerplek in de buurt vinden, dat zal nu in zuid-oost beter zijn en ze zullen meer aanloop krjgen op die manier want een beetje verstopt in de watergraafsmeer dan komen er mensen alleen maar die er ook echt moeten zijn.
 
De locatie zal het probleem niet zo zijn denk ik.
Het is niet alsof ze in Goes nou zo lekker 'in de loop' gevestigd zijn.
 
Gisteren bij de nieuwe Amsterdamse Bax langsgeweest. Rare plek; echt middenin de overdekte woonboulevard tussen de zitbanken en de keukens. Nog meer middle of nowhere dan waar ze zaten. Goed bereikbaar, maar wel vooral met auto of ov. Zie me niet snel naar Bims fietsen voor een keukenblok en een Model D.

Wel mooie zaak, voelt ook groter (is het dan ook) en logischer opgezet. Heb alleen niet het idee dat er nu heel veel meer synth staat.

Wat sfeerimpressie, vanaf nu mogen ze hun eigen reclame maken:

Bax (1).jpg
Bax (2).jpg
Bax (3).jpg
Bax (5).jpg
 
Back
Top