lady gaga ding

Ik vindt de Lady GaGa fabriek geniaal.
Muziek is catchy, Tis goed uitgevoerd, goed op de markt gebracht.
Het totaal pakket klopt als een bus.

het is eigenlijk een soort Madonna, alleen kan Lady G. ook echt zingen ook.....

en ook al komt het niet als vernieuwend over (zowizo al niet boeiend),
Probeer maar is zoiets te schrijven, ik denk dat het vies tegen valt... is gewoon RETE moeilijk imo.
 
klopt, devil is in the detail, dit klinkt als een GM file, Gaga is i.d.d. wel "iets" anders
doet me denken aan "hollands got talent" vorig jaar waar die fanfare "Pokerface" speelde :D


jeetje, heb je een nieuw thema verzonnen voor deze week? (devil is in the detail)
en GM gebeuren komt ook terug.
dacht even dat je je antwoord van een ander topic hebt hergebruikt....of wordt dat gewoon je standaard antwoord op topics? :)


ontopic; gaga ruxx!
 
Ik vindt de Lady GaGa fabriek geniaal.
Muziek is catchy, Tis goed uitgevoerd, goed op de markt gebracht.
Het totaal pakket klopt als een bus.

het is eigenlijk een soort Madonna, alleen kan Lady G. ook echt zingen ook.....

en ook al komt het niet als vernieuwend over (zowizo al niet boeiend),
Probeer maar is zoiets te schrijven, ik denk dat het vies tegen valt... is gewoon RETE moeilijk imo.

denk dat de moeilijkheid zit in het feit dat er 10 miljoen aan contanten achter je moeten staan aan reclamen en promotie, wil je bereiken wat zij bereikt. daarnaast is het geen slechte muziek maar je moet niet overdrijven.
 
een goede dikke te vet gave ongelovelijk wause mix is nutuulk leuk maar als het inhoudelijk niet veel inhoud dan is het maar een halve plaat... en gaga kan in tegenstelling tot madonna misschien wel echt zingen maar wederom; hetgeen dat er word gezongen stelt weer geen ene vok voor nutuulk... (so it seems hehe)...
 
r2o, exact. daarom is het niet geniaal, maar slechts marketing. mss geniaal verkocht aan al die pubers en kinderen...
Lady Gaga's' "monsters" of zoals bij Justin Bieber en zijn bieliebers hahaha wat een flauwekul zeg.....vorige geniale artiest was britney spears zeker....
 
Offtopic:
Maar de realiteit kan dan wel niet "interessant" (?????) zijn, het heeft een grotere invloed op ons en alles dan Gaga.

Ik ga ver mee in je betoog, maar deze zin vind ik wat ondoordacht. Je moet alles wel in perspectief blijven zien natuurlijk.


Terug naar dit onderwerp

Paul

Leer je geschiedenis!!! :geslaagd:

Nieuws op tv is allesbehalve realiteit dude!!! 1 grote leugenachtige propagandabende!!,. :maffia:

Niks ondoordachts aan!!!
 
Tja.. Mw. Gaga heeft iets.. Dat heb ik van deze "kopie" niet gemerkt.. :-)
 
Leer je geschiedenis!!! :geslaagd:

Nieuws op tv is allesbehalve realiteit dude!!! 1 grote leugenachtige propagandabende!!,. :maffia:

Niks ondoordachts aan!!!

Tsja als dit je insteek is dan heeft het geen zin meer voor mij om er serieus op in te gaan.

Paul
 
och de propaganda omtrent deze slutty heks is nutuulk een 'succes' en daar moet ze het ook van hebben want de doelgroep gaat het voor het grootste gedeelte weldegelijk om het uiterlijk en het quasi rebelse waar de muziek, als intelligente beleving, maar bijzaak is... maar of ze het succes helemaal aan haarzelf te danken heeft is nutuulk de vraag... het zal iig vast hand in hand gaan met de agenda van een bepaalde groepje...
 
dan maken jullie er een competitie van "maak een gaga nummer dat aan sluit aan haar genre" NOT.. iik doe niet mee..
 
r2o, exact. daarom is het niet geniaal, maar slechts marketing. mss geniaal verkocht aan al die pubers en kinderen...
Lady Gaga's' "monsters" of zoals bij Justin Bieber en zijn bieliebers hahaha wat een flauwekul zeg.....vorige geniale artiest was britney spears zeker....

The Brain thief heeft groot gelijk :okdan:
 
Ik vind dat je hiermee een verkeerde boodschap meegeeft aan je dochter wat muziek betreft. Zo kan je alles wel namaken en de emotionele waarde van muziek eigenlijk ondermijnen.


het is inderdaad een beetje hetzelfde als tegen je dochter zeggen dat het werk van karel appel ook simpel is en je het makkelijk kan maken.. dan vervolgens met waterverf gaan kliederen en het trots aan ons laten zien :dubbel:
 
er komt weer een tijd dat echte muziek weer gewaardeerd denk ik {hoop ik}, maar tot die tijd zullen we het idd tussentijds moeten doen met een hele hoop kutmuziek, met uitzonderingen daargelaten. En trouwens Pappa, ji maakt mooie kutmuziek. : ]
 
(maar voor mensen die iets verder kijken is het hetzelfde als Pokerface op de blokfluit spelen)

ik kijk verder maar ik zie niets. ik zie geen blokfluit...alleen een veelste dure jupiter80 van Roland.

Ik vind dat je hiermee een verkeerde boodschap meegeeft aan je dochter wat muziek betreft. Zo kan je alles wel namaken en de emotionele waarde van muziek eigenlijk ondermijnen.

dit meen je toch niet he pffff ik dacht al.
 
er komt weer een tijd dat echte muziek weer gewaardeerd denk ik {hoop ik}, maar tot die tijd zullen we het idd tussentijds moeten doen met een hele hoop kutmuziek, met uitzonderingen daargelaten. En trouwens Pappa, ji maakt mooie kutmuziek. : ]
Kijk eindelijk een compliment :)
 
Back
Top