Native Instruments Komplete Audio 6

Ik moet zeggen, dat dit er behoorlijk veelbelovend uit ziet. En voor de prijs wat ze er voor vragen, inclusief Komplete Elements, ben ik benieuwd welke kwaliteit ze gaan bieden.

attachment.php


Technische specificatie:
  • 4 analog inputs: 2 balanced mic/line/instrument (XLR); plus 2 balanced line (1/4" TRS)
  • 4 balanced analog outputs (1/4" TRS)
  • Digital stereo input and output (S/PDIF / RCA) for lossless signal transmission
  • MIDI in/out for master keyboard, MASCHINE or any third-party MIDI controller
  • Headphone output with independent level control and source switch
  • Completely USB powered, with an extra sturdy custom USB socket


Komplete Audio 6 zal wereldwijd beschikbaar zijn op 2 mei 2011 voor €299.

Meer info: Komplete Audio 6
 

Attachments

  • A_ce16f73941.png
    A_ce16f73941.png
    153,4 KB · Bekeken: 65
  • AK6__front_back_CLICK-ENLARGE_tall.jpg
    AK6__front_back_CLICK-ENLARGE_tall.jpg
    34,1 KB · Bekeken: 69
  • S_81e63e71aa.png
    S_81e63e71aa.png
    206,8 KB · Bekeken: 65
  • SF_NI.jpg
    SF_NI.jpg
    72,5 KB · Bekeken: 68
Last edited by a moderator:
Verdere benodigdheden

Verdere benodigdheden

Systeem benodigdheden:
  • Windows XP (latest Service Pack, 32 Bit), Windows Vista/Windows 7 (latest Service Pack, 32/64 Bit), Intel Pentium 4 2.4 GHz or Intel Core Duo or AMD Athlon 64, 2 GB RAM
  • Mac OS X 10.5 or 10.6 (latest update), Intel Core Duo, 2 GB RAM
  • SUPPORTED DRIVERS
  • Monitor with 1024 x 768 screen resolution, USB 2.0, DVD drive

Drivers support:
  • ASIO
  • Core Audio
  • DirectSound
  • WASAPI


Met dank aan OJS voor het inzenden
 
NI r0x the sky met hun producten, maar ze mogen wel iets meer mankracht besteden aan het fetchen van BUGS :eureka:
 
Wow!! Dat ziet er heel erg interessant uit, was op zoek naar een Apogee Duet of RME babyface voor mijn Macbook pro, maar dit is ook een erg goed alternatief als ik het zo zie :)
 
Ik ga deze toch weer even omhoog schoppen..... :D

Hebben er al leden ervaring met deze audio interface, sta op het punt om een audio interface aan te schaffen voor een nieuwe Mac die binnenkort binnenkomt alleen twijfel ik nog tussen dit pakket en iets van Focusrite Pro of Apogee One of de Apogee Duet.

Bedoeling is om dit te gebruiken met een Yamaha MG166c (waar diverse hardware op is aangesloten) en Ableton live 8.

Mijn dank is zoals altijd groots ;)
 
Back
Top