Nieuw niet maar terug

Synthequ

Stamgast
Lid sinds
21 oktober 2007
Berichten
400
Locatie
Zuid-Holland
Eigenlijk mag ik wel zeggen ik ben weer nieuw op de site ben en wel onder dezelfde naam.
Na een aantal jaren geleden te zijn gestopt vanwege tijd en inkrimping ben ik nu het weer beter mag gaan weer opnieuw begonnen met het opbouwen en produceren van muziek.
Momenteel gaat alles wel elektronisch wat (ik vind zelf) toch een wat mindere klasse is dan met echte instrumenten.
Het is wel veel achter de midi-keyboard en pc maar toch heeft dit voordelen wotv special effects en je hebt alles bij de hand wat nodig mag zijn.
Mijn (weer) eerste track is momenteel in aanmaak. wanneer deze track af is wil ik deze gaan publiceren om te kijken wat de smaak is en wat er misschien aan commentaar mag komen.
Bij mijn eerste track staan de violen op de voorgrond , meestal zijn deze op de achtergrond , hier komen de special effects , elektrisch gitaar ed naast en of op de achtergrond.

Ik ben nog aan het nadenken hoe deze track mag gaan heten , hoogstwaarschijnlijk viotroniq (maar dat ligt misschien toch wat voor de hand).

Ik vind het zelf een goed begin en ben straks reuze benieuwd naar jullie commentaar over mijn ontwerp.

Groet,
Synthequ
 
welkom_terug.gif
 
Back
Top