JX8P Programeren/Editten

Analogman

Gedeactiveerd account
Lid sinds
14 mei 2010
Berichten
1.457
Locatie
niet
eindelijk, ik heb mijn PG800, ook maar gelijk even een mooie jx8p in nieuwstaat erbij gekocht :D
Nu heb ik hier dus 2 Jx8P'tjes staan.
Ik zit wel wat te schuiven en draaien aan die PG , maar heb geen flauw idee hoe ik een gewenst resultaat tot het ding uit moet halen.
Iemand tips voor mij of dergelijke? :mega:
 
a) doet je pg niks of b) krijg je er niks goed uit. Indien a) lees de handleiding, b) volg gewoon eens die tutorials. Er niks specifiek aan een jx8p.
 
OK - ik doe weer wat ik eigenlijk moest doen. Analogman op de negeerlijst - wat een tijdverlies ...
 
Het niveau van SF is de laatste tijd ver te zoeken, zowel wat betreft vragen als antwoorden...
 
:? Mag je hier als leek tegenwoordig ook al geen vragen meer stellen??

Als je niet zelf een beetje de moeite neemt om dingen uit te zoeken, nee... en het woord blauwe synthesizer kun je zelf ook wel in google afbeeldingen typen of niet soms?
 
Ja , typies he, ze zeuren maar ze hebben niet het antwoord.
Zo ging dat in mijn topic ook al : https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=131418

Ik wil een stem namaken, en heb geen zin om een dag aan google te spenderen.
Ja vind je het gek? Anderen moeten wel research doen en jij zit op je luie gat en hebt geen zin om een dag aan google te spenderen... dan vraag je er ook om he dude? Is niet lullig bedoeld en ook niet persoonlijk maar een beetje (uit)zoekwerk mogen jullie er toch zelf wel aan besteden alvorens hier een vraag te poneren, vind ik.
 
Zo is het, normaal geven ze gewoon niet toe dat ze het in google hebben gevonden, en tog stoer doen.
De volgende keer vraag ik wel hoe goed ze zijn.
 
Ja vind je het gek? Anderen moeten wel research doen en jij zit op je luie gat en hebt geen zin om een dag aan google te spenderen... dan vraag je er ook om he dude? Is niet lullig bedoeld en ook niet persoonlijk maar een beetje (uit)zoekwerk mogen jullie er toch zelf wel aan besteden alvorens hier een vraag te poneren, vind ik.

Waarom uitzoeken? We dachten dat jij proffesional was..... en het antwoord zo 1 .... 2 ... 3 wel wist.
:L
 
shiiiiiiiiit

Facepalm.jpg
 
Back
Top