Monitors afzetten met stekkerblok

Maks

Gromit the Evil Operator
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.810
Locatie
Antown
Hoi
Ik zou mijn Monitors (Alesis Acitve M1 MKII's) graag af en aanzetten aan de stekkerblok (met zo'n rode knop) omdat ik niet makkelijk bij de ON/OFF knop kan op de monitors zelf...

De Alesis support service zegt van het niet te doen, die raden aan en afzetten op de monitors zelf aan, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel echt kwaad kan... Kan iemand dat technisch toelichten?

Het zou wel handig zijn, want telkens acrobatentoeren wordt moeilijk ;-)

Wie doet het hier nog?

Grtz!
Maks
 
Ik zet mn krktjes nog wel dagelijks aan en uit met de knopjes op de achterkant (vind het wel 'vervelend' dat 1 duidelijk harder 'klikt' (de conus) dan de andere) maar ik kan me niet echt voorstellen dat het veel kwaad kan. Zo'n piekspanning zal er toch niet vrijkomen als je zo'n blok aanzet?

Edit:

Hier nog een recente discussie over dit onderwerp
 
Hoi
Ik zou mijn Monitors (Alesis Acitve M1 MKII's) graag af en aanzetten aan de stekkerblok (met zo'n rode knop) omdat ik niet makkelijk bij de ON/OFF knop kan op de monitors zelf...

De Alesis support service zegt van het niet te doen, die raden aan en afzetten op de monitors zelf aan, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel echt kwaad kan... Kan iemand dat technisch toelichten?

Het zou wel handig zijn, want telkens acrobatentoeren wordt moeilijk ;-)

Wie doet het hier nog?

Grtz!
Maks
ik zet ze aan met een centrale knop, omdat ik het ook lastig vind om bij de knoppen zelf te komen. nooit problemen mee. ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom dat kwaad zou kunnen
 
Back
Top