• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modules, FX, Filter, TR

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Opruimen, opruimen!

TR-707 ... 125,-
Staat: Redelijk. Batterijklepje ontbreekt, gaffa does the trick ;). Adapter ontbreekt ook. Deze TR is volgens mij een keer open geweest, achterkant is wat verbogen. Toen ik deze de eerste keer aanzette leek het erop dat de geheugenchip niet meer goed was. Alle instrumenten onder alle patterns waren volledig ingevuld en hij liep als een dolle. Echter na een reset en nadat ik alle patterns (handmatig) had gecleared kon ik gewoon drums programmeren en functioneert de TR prima (MIDI/Sync etc.! Verder is de optische en technische staat netjes :)

Tsja, wat kan ik nog zeggen over deze klassieker? Owja, dat je deze mijns inziens toch minimaal in je leven 1 keer in je bezit gehad moet hebben.

JX3P ... 175,-

Staat: Netjes. Deze synth heeft (bij mij) altijd in een flightcase gestaan. Volumeknop kraakt. Gewoon helemaal open draaien en niet meer aankomen. Werkt prima. Op een toets zit een licht vergeelde plek die weleens veroozaakt zou kunen zijn geweest door een brandende sigaret. Originele fabriekspachtes zitten er voor een goot deel in, leuk voor de presetskippyballen :)

Ondergewaardeerde analoge synth. Arpeggiator achtige sequencer aan boord. In combinatie met de triggerout van deTR-707 goud waard! Waarom? Op deze manier wordt het wel heel makkelijk/inspirerend om cellulitis baslijnen en harkende leads te proggen. Tevens is er voor deze synth een midi-inbouw kit voor relatief weinig te koop. Deze zit echter NIET bij deze synth, wat er wel bij zit is de oerdegelijke flightcase. Ik raad je aan deze synth samen met de TR te kopen, kwantumkorting is dan natuurlijk wel te regelen.

Peavey Spectrum Analog Filter ... 175,-
Staat: Prima. Hier en daar wat krasjes van rackinbouw. Maar daar heb je een rack voor, om krasjes op je modules te maskeren. Originele adapter zit erbij en tevens een hardcopy van de gebruiksaanwijzing.

Leuk apparaat. 3 ins, 1 out. 24db Filter is zowel met envelopefollow aan te sturen als MIDI. Vooral dat laatste vind ik zelf er geinig en is in combinatie met bijvoorbeeld softsynths en softsequencer erg doeltreffend om op een originele manier je digitale sound een vieze analoge rand te geven. Moet je wel van vies houden natuurlijk. Lekker hoor, lekker vies.

FB01 ... 35,-
Staat: Mwoah. Technisch OK, maar kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Is veel gebruikt met de Peavey, vandaar dat deze wat viezig is :D

Fijne 4OP FM bak(je). Wel eigenlijk alleen te editten middels Atari of Atari emulatie. Dat laatste ging bij mij prima. In ieder geval beter dan een PC emulatie op een Atari... 8o)

MT32 ... 35,-
Staat: OK. Geen adapter, maar als je OK bent wil ik wel kijken of ik een universele over heb.

Wolfs in schaapskleren. Gevolg is dat ik nu nieuwe biggetjes moet kopen. Vandaar dat deze het pand mag verlaten.

KPII ... 175,-
Staat: OK. Er is wel in het verleden op het plexiglas streepjes met stift (dunne) gezet om aan te geven welke input geslecteerd is. Op zich handig, maar cosmetisch niet 100% verantwoord natuurlijk. Is denk ik wel met thinner of zoiets schoon te maken, maar heb zelf de moeite niet genomen, ik vond het wel handig. Adaper en doos zitten erbij.

Als je jezelf voor een dag (of langer naruurlijk) scratchkampioen wil voelen moet je deze gewoon scoren

SE50 ... 100,-
Staat: De bekende krassen van verhuizen in rack-achtigen. Backup batterij jaar geleden vervangen. Vorige batterij heeft niet gelekt. Geen manual wel originele adapter. Manual is ook niet echt nodig bij deze, best wel recht toe recht te bedienen.

Gruizige FX zijn hier wel goed mee te maken. Heeft best wel een eigen geluid, daarom subjectief gezien misschien wel toffer dan een hoop VST`s.

RX1602 ... 75,-
Staat: Heel netjes. Eurostekker erbij, manual moet ik even opzoeken en moet nog wat dozen uitpakken :D

Handig als submixer ofzo.

Alesis 1602 ... 50,-
Staat: Hmmm. Taperesten en 1 echt minpunt, 1 master-out werkt niet. Sub wel, monitor out wel, dus op zoch prima te gebruiken. Vorig jaar 2e hands gekocht voor 125,- Bij thuiskomst bleek dit euvel er te zijn. Miskoop dus, want de vorige eigenaar gaf niet thuis. Genaaid dus.

Wat erg fijn is aan deze mixer de vele sends zowel post als pre. Deze mixer is ook wel lekker te oversturen. Leuk voor industrial of gabber (heet dat nog zo? :D) Anders ff googlen!




Voor nu is dit het wel. Prijzen valt best over te praten maar voor ellenlange discussies over prijzen vind ik het leven te kort en nee mezelf doe ik ook niet te kort. Kort maar krachtig.

Ik heb geprobeerd zo gewaarheidsgetrouw de staat van de apparaten te omschrijven. Bij serieuze interesse maak ik foto`s voor je. Misschien plaats ik deze week nog wel wat foto`s en geluidsfragmenten.

Liever geen ruil. Ik ben best gelukkig.
Modules in frac-rack of euro formaat zijn misschien welkom. Analoge delays en springreverbs zie ik ook wel zitten.

Frequent flyers krijgen bij mij voorrang. Ik ben woonachtig in de provincie Groningen, opsturen kan wel, maar duurt langer ivm zeldzaam/uitstervend fenomeen op `t ploatteloannn....postkantoor.
 
Peavey Filter en TR-707 zijn gereserveerd voor een leuke ruil :) (grrr....ik leer het ook nooit 8o))
 
JX3P ... 175,-

Staat: Netjes. Deze synth heeft (bij mij) altijd in een flightcase gestaan. Volumeknop kraakt. Gewoon helemaal open draaien en niet meer aankomen. Werkt prima. Op een toets zit een licht vergeelde plek die weleens veroozaakt zou kunen zijn geweest door een brandende sigaret. Originele fabriekspachtes zitten er voor een goot deel in, leuk voor de presetskippyballen

Ondergewaardeerde analoge synth. Arpeggiator achtige sequencer aan boord. In combinatie met de triggerout van deTR-707 goud waard! Waarom? Op deze manier wordt het wel heel makkelijk/inspirerend om cellulitis baslijnen en harkende leads te proggen. Tevens is er voor deze synth een midi-inbouw kit voor relatief weinig te koop. Deze zit echter NIET bij deze synth, wat er wel bij zit is de oerdegelijke flightcase. .

FB01 ... 35,-
Staat: Mwoah. Technisch OK, maar kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Is veel gebruikt met de Peavey, vandaar dat deze wat viezig is

Fijne 4OP FM bak(je). Wel eigenlijk alleen te editten middels Atari of Atari emulatie. Dat laatste ging bij mij prima. In ieder geval beter dan een PC emulatie op een Atari...

MT32 ... 35,-
Staat: OK. Geen adapter, maar als je OK bent wil ik wel kijken of ik een universele over heb.

Wolfs in schaapskleren. Gevolg is dat ik nu nieuwe biggetjes moet kopen. Vandaar dat deze het pand mag verlaten.

KPII ... 175,-
Staat: OK. Er is wel in het verleden op het plexiglas streepjes met stift (dunne) gezet om aan te geven welke input geslecteerd is. Op zich handig, maar cosmetisch niet 100% verantwoord natuurlijk. Is denk ik wel met thinner of zoiets schoon te maken, maar heb zelf de moeite niet genomen, ik vond het wel handig. Adaper en doos zitten erbij.

Als je jezelf voor een dag (of langer naruurlijk) scratchkampioen wil voelen moet je deze gewoon scoren

SE50 ... 100,-
Staat: De bekende krassen van verhuizen in rack-achtigen. Backup batterij jaar geleden vervangen. Vorige batterij heeft niet gelekt. Geen manual wel originele adapter. Manual is ook niet echt nodig bij deze, best wel recht toe recht te bedienen.

Gruizige FX zijn hier wel goed mee te maken. Heeft best wel een eigen geluid, daarom subjectief gezien misschien wel toffer dan een hoop VST`s.

RX1602 ... 75,-
Staat: Heel netjes. Eurostekker erbij, manual moet ik even opzoeken en moet nog wat dozen uitpakken

Handig als submixer ofzo.

Alesis 1602 ... 50,-
Staat: Hmmm. Taperesten en 1 echt minpunt, 1 master-out werkt niet. Sub wel, monitor out wel, dus op zoch prima te gebruiken. Vorig jaar 2e hands gekocht voor 125,- Bij thuiskomst bleek dit euvel er te zijn. Miskoop dus, want de vorige eigenaar gaf niet thuis. Genaaid dus.

Wat erg fijn is aan deze mixer de vele sends zowel post als pre. Deze mixer is ook wel lekker te oversturen. Leuk voor industrial of gabber (heet dat nog zo? ) Anders ff googlen!
 
TR-707 en Peavey Spectrum Filter :verkoght: aan chaotisch maar zeer sympathiek forumlid.

Rest is er nog. Aantal dingen is interesse voor. Ik heb geen haast met verkoop.
Mocht je me vraagprijzen idioot vinden, kom dan met een redelijk tegenvoorstel.

Analoge delay is er inmiddels :D
Galmenveer (met de rest van electronica die het een galmbak maakt, mag evntueel doepfer zijn) lijkt me nog steeds erg fijn :)

Ruil met TX81Z of TR-626 ben ik ook wel voor te porren.

:biertje:
 
Synths:
JX3P ... 175,-
FB01 ... 35,-
MT32 ... 35,-

Fx:
KPII ... 175,-
SE50 ... 100,-

Mixers:
RX1602 ... 75,-
Alesis 1602 ... 50,-
 
Synths:
JX3P ... 175,-
FB01 ... 35,-
MT32 :verkoght: :okdan:

Fx:
KPII ... 175,-
SE50 ... 100,-

Mixers:
RX1602 ... 75,-
Alesis 1602 ... 50,-
 
Synths:
JX3P ... 175,-
FB01 ... 35,-

Fx:
KPII ... 175,-
SE50 ... 100,-

Mixers:
RX1602 ... 75,-
Alesis 1602 ... 50,-
 
Synths:
JX3P ... 175,-
FB01 soort van verkocht :D

Fx:
KPII ... 175,-
SE50 ... 100,-

Mixers:
RX1602 ... 75,-
Alesis 1602 ... 50,-
 
Synths:
JX3P ... 175,- (inclusief goede flightcase)

Fx:
KPII ... 175,-
SE50 Krijg ik toch geen drol voor, houd ik lekker zelf. Lo-FI rocks :)

Mixers:
RX1602 ... 75,-
Alesis 1602 ... 50,-
 
Suf...

Mixer van Alesis is dus een 1622. Waar inmiddels door meerdere personen interesse voor wordt getoond.

Voor de JX3P is ook al een hoop interesse getoond, maar mensen durven blijkbaar geen knopen door te hakken. Logisch, hakken is best eng :D
 
Owja, voor lieve mensen wil ik best wat van bepaalde prijzen af doen.
Moet je wel lief zijn hoor!!!
 
Alesis 1622 :verkoght:
KPII :verkoght:

JX3P ... 175,- (inclusief goede flightcase)
RX1602 ... 75,-

De JX en RX zijn dus nog niet verkocht. Hoop (T)Wijfelaars...
 
[edit]Cash heeft nog steeds voorkeur ivm aanschaf nieuwe modules, maar je weet maar nooit of ik te porren ben voor een ruildeal :) [/edit]
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top