• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse studio: Pro2, VCA, sequencer, switcher, mixer, multi-fx, analog delay

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

funzel

Gebruiker'
Lid sinds
10 februari 2008
Berichten
218
Locatie
Maastricht
Wegens downgraden van mijn studio, het volgende in de verkoop:

Extralife instruments super sixteen sequencer 175 euro
Elektron style sequencer. 128 sequences opslaan. Cv opnemen terwijl hij speelt etc.

2m 3x2 mixer 49 euro


Ryo Paths 125 euro


L1 Tube VCA 165 euro

Uniek klinkende tube VCA. Heeft originele tubes uit Rusland. Ik neig meer richting cleanere sounds dus mag weg.

Eurorack case 150 euro
Buitenkant afmetingen 16x46x33,5
Inbouwdiepte 8,5cm en 4,5cm thv power supply.
Sliding nuts
Power supply + aansluitingen
Met deksel.
Ideaal om je rack mee te nemen, maar dat is niet mijn ding helaas. Zitten een paar kleine gaatjes aan de zij en onderkant ivm oude montages.
2U/ 84hp.
Prijs 149 euro.
Excl modules op de foto.

DSI PRO2 1300 euro
Top synth, in top staat.

Yamaha E1005 analog delay 125 euro
Optisch helaas veel meegemaakt. Maar klinkt nog steeds als een tiet.

Yamaha REX50 Multi FX 60 euro
This is a cool, old funky unit from the late '80s. I think it's a bit underrated, because it offers quite a lot of different effects - basically the little brother of the SPX90 - it's very flexible, dead easy to program, and small & compact.

For those of you who remember the digital effects of the magic '80s, this is a machine that can offer them in spades. Even the digital distortions typical of the era are well represented. The delay/echoes in particular are very good on this machine, and the reverbs - while not sparkly and full of detail - have plenty of character. This multi effect is good for any instrument, from keys, to guitar, bass, and vox.

Boss Pro SE-50 Multi FX 150 euro
Prima staat
 
Last edited by a moderator:
Back
Top